Wat is nu echt een goede screenprotector?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xSelina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 09:40

Tazzey schreef:
Tazzey schreef:

Ik heb deze gisteren besteld voor mijn Apple Watch. Daar zijn heel moeilijk goede protectors voor te vinden. Ben benieuwd, bedankt voor de tip.

Even een update over de screen protector. Hij gaat weer terug, hij past totaal niet en na wat onderzoek naar de “nano liquid” heb ik besloten om dat niet in de buurt van een prijzig horloge te brengen. De kans op schade aan het scherm is levensgroot. Ik ga weer verder zoeken.

Ben benieuwd welke je uiteindelijk vind voor de apple watch, ik heb er al 2 opgehad en allebei lieten na 2/3 dagen los :n nu zit er al een klein barstje in mn scherm dus mega zonde. Maargoed ik kan gelukkig nog apple care + krijgen en dan het scherm voor een stuk minder laten fixen _/-\o_

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 09:45

Laatst heb ik plaatjes van JETech gekocht via Amazon. Ik was echt zwaar positief verrast! Zat een soort systeem met stickers bij om uit te meten en te bevestigen (en video how to). Werkte perfect, schoon scherm en geen bubbel te vinden. De extra twee plaatjes zitten in een praktisch opbergdoosje. Hij voelt ook prettig.
https://www.amazon.nl/dp/B07QNR7G5F/ref ... eml_rv0_dp

Heb ook een keer via bol besteld…kwamen allebei gebroken aan :+ en van eentje waren de doekjes zelfs open gemaakt. Die heb ik maar weer retour gedaan.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 11:33

xSelina schreef:
Ben benieuwd welke je uiteindelijk vind voor de apple watch, ik heb er al 2 opgehad en allebei lieten na 2/3 dagen los :n nu zit er al een klein barstje in mn scherm dus mega zonde. Maargoed ik kan gelukkig nog apple care + krijgen en dan het scherm voor een stuk minder laten fixen _/-\o_

Dat is ook het probleem waar ik tegenaan loop. Ik blijf zoeken, er zal er vast een zijn die werk. Mocht ik iets vinden dan laat ik het weten. Wel zonde van het je scherm, maar wel voordelig dat je Apple Care kunt gebruiken.

xSelina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 11:52

Tazzey schreef:
xSelina schreef:

Dat is ook het probleem waar ik tegenaan loop. Ik blijf zoeken, er zal er vast een zijn die werk. Mocht ik iets vinden dan laat ik het weten. Wel zonde van het je scherm, maar wel voordelig dat je Apple Care kunt gebruiken.

Ik hoop dat wanneer ik m naar apple breng voor reparatie dat hun misschien iets van een screenprotector erop kunnen plakken. Maar ben bang dat ze dat niet doen.

Tazzey

Re: Wat is nu echt een goede screenprotector?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 12:25

Dat heb ik gevraagd toen ik mijn Watch 6 ophaalde op de dag dat hij uitkwam. Ze gaven aan dat ze dat niet doen, misschien is dat intussen veranderd dus ik zou het zeker vragen.
Zij kwamen wel met van die enorm lompe beschermhoesjes die je eroverheen klikt maar dat vind ik zelf niet erg mooi. Mijn man gebruikt zijn Watch 6 al sinds dag 1 zonder bescherming erop en ik moet zeggen dat hij er echt nog goed uitziet maar ik durf het toch niet aan.

xSelina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 14:32

Tazzey schreef:
Dat heb ik gevraagd toen ik mijn Watch 6 ophaalde op de dag dat hij uitkwam. Ze gaven aan dat ze dat niet doen, misschien is dat intussen veranderd dus ik zou het zeker vragen.
Zij kwamen wel met van die enorm lompe beschermhoesjes die je eroverheen klikt maar dat vind ik zelf niet erg mooi. Mijn man gebruikt zijn Watch 6 al sinds dag 1 zonder bescherming erop en ik moet zeggen dat hij er echt nog goed uitziet maar ik durf het toch niet aan.

Ja ik heb nu de 7, had daarvoor de 4 al 3,5 jaar en die had uiteindelijk maar 1 grote kras op t einde pas. Maar ik ben ontzettend lomp en knal overal tegen aan :') dus ik wil liever eentje hebben die je indd bijna niet ziet. Want in plaats van scherm repareren kan je beter een nieuwe kopen gezien hoe duur dat is :wow:

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 14:35

Ik wil er ook een die je eigenlijk niet ziet, dat vind ik zelf het mooiste. Ik ben wel altijd erg voorzichtig met het horloge maar een ongeluk zit in een klein hoekje. Ik ben gelukkig wel verzekerd voor dat soort dingen en dan heb ik een eigen risico van €50 dus dat is goed te doen. De prijs van het vervangen van het scherm is inderdaad idioot duur.

Maldita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 14:49

Ik gebruik whitestone dome glass voor mijn iphone. Gemiddeld doe ik zeker een jaar met een screenprotector daarvan. Bij de randjes wordt het al snel lelijk, maar de screenprotector laat niet los. Verder vangt ie veel beter klappen op dan een normale screenprotector is mijn ervaring, puur en alleen doordat er nog een soort vloeistof tussen zit. Ik vind het in ieder geval het geld waard!

_kimm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-22 13:03

Ik heb er uiteindelijk eentje bij een telefoonwinkel laten zetten. Ik durfde het niet meer aan zelf te gaan rommelen.

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 13:07

Ik ben er nu in een maand 3 kwijt geraakt. Een die gewoon ineens los liet door die edgerand en de anderen zijn er af door vallen. Ellende :roll:
Als het goed is komt er van de week een pakketje met 2 maal de screenprotector die ik als aller eerste had, die heeft er anderhalf jaar opgezeten en heb ik er af gehaald omdat de krassen mij te veel werden. Ik hoop heel erg dat deze twee vervangers even goed werken want ze waren ineens enorm afgeprijsd :=