Bedankt voor jullie inbreng, het leek me vooral handig om een nood oplossing te hebben. Ook voor vakantie en navigatie is een 8GB geen overbodige luxe denk ik. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bedankt voor jullie inbreng, het leek me vooral handig om een nood oplossing te hebben. Ook voor vakantie en navigatie is een 8GB geen overbodige luxe denk ik. Biks2 schreef:Ik heb toch maar verlengdBedankt voor jullie inbreng, het leek me vooral handig om een nood oplossing te hebben. Ook voor vakantie en navigatie is een 8GB geen overbodige luxe denk ik.
Biks2 schreef:Ik heb toch maar verlengdBedankt voor jullie inbreng, het leek me vooral handig om een nood oplossing te hebben. Ook voor vakantie en navigatie is een 8GB geen overbodige luxe denk ik.
Myfairytale schreef:Biks2 schreef:Ik heb toch maar verlengdBedankt voor jullie inbreng, het leek me vooral handig om een nood oplossing te hebben. Ook voor vakantie en navigatie is een 8GB geen overbodige luxe denk ik.
En bij welke provider zit jij dan? Of heb ik dat over het hoofd gezien?
Het aanbod leek niet gek volgens mij.