Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
estja schreef:Maflinger_S schreef:Bob de regie in handen geven en dan braaf volgen, dan gaat het helemaal goed komen.
Ja, team Bob hier
Ben nu trouwens wel nieuwsgierig naar je voortuin.

betadine schreef:Ook nieuwsgierig en ook team Bob uiteraard. Ik studeer momenteel tuinarchitectuur en krijg de rillingen van verharde tuinen. Oh en kunstgras![]()
Persoonlijk zou ik het meeste dan ook weghalen op een pad na en voor onderhoudsvriendelijke vaste planten en struiken gaan. Verhardingen in de schaduw vragen uiteindelijk meer onderhoud als borders die goed aangelegd zijn. Altijd leuk om vogels naar de tuin te lokken. Is er een reden Dat je de verhardingen wilt houden?
axel_1997 schreef:betadine schreef:Ook nieuwsgierig en ook team Bob uiteraard. Ik studeer momenteel tuinarchitectuur en krijg de rillingen van verharde tuinen. Oh en kunstgras![]()
Persoonlijk zou ik het meeste dan ook weghalen op een pad na en voor onderhoudsvriendelijke vaste planten en struiken gaan. Verhardingen in de schaduw vragen uiteindelijk meer onderhoud als borders die goed aangelegd zijn. Altijd leuk om vogels naar de tuin te lokken. Is er een reden Dat je de verhardingen wilt houden?
Hé een collega!
Ik studeer Tuin en Landschapsinrichting.