_San87_ schreef:Ik zou gaan voor de droomauto.
Ik ook!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Sheran schreef:Ik zou zeker voor de auto van je tante gaan. Je kent degene waar hij vandaan komt, hij is zuinig en alles... straks rij je je Tucson volgende week in de prak. Je kunt nooit van tevoren weten hoe lang je met een auto gaat doen, en geld is ook heel erg fijn om te hebben. En denk om het milieu!
Anders huur je gewoon een dagje een grote SUV
Qimm schreef:Sheran schreef:Ik zou zeker voor de auto van je tante gaan. Je kent degene waar hij vandaan komt, hij is zuinig en alles... straks rij je je Tucson volgende week in de prak. Je kunt nooit van tevoren weten hoe lang je met een auto gaat doen, en geld is ook heel erg fijn om te hebben. En denk om het milieu!
Anders huur je gewoon een dagje een grote SUV
Spoiler alert, dat kan je met elke auto doen
DuoPenotti schreef:Onze is van augustus 2007.
Nee geen grote kosten aan gehad. Kanttekening we rijden niet veel.
Maar wij vinden hem erg fijn, ook betreft wegligging enz
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Yavanna schreef:Ik heb in een Hyundai gereden en vond dat echt een verschrikkelijke auto om in te rijden en ook in een Toyota en vond dat een hele fijne en rustige auto. Daarnaast, als je ziet wat er met Toyota's uitgehaald wordt en dan niet alleen door die gasten van toen Topgear.. God wat heb ik gelachen om die idiote Jeremy..
En wat is de Toyota jonger..

Laurora schreef:Bedankt trouwens voor alle meningen en tips!
Ik ben er nog niet echt uit, maar ik heb ook niet echt dikke haast
Amado7 schreef:Wat is de info van je droomauto? Scheelt het veel qua km? En heeft hij veel gelopen?
Mocht je droomauto alsnog niet mega veel gelopen hebben, zou ik daarvoor gaan. Verschilt het veel zou ik zeker voor je tantes auto gaan. Dat gaat dan een hoop geld schelen.
Denise_Storm schreef:Met auto’s altijd zo verstandig mogelijk (tot zover mogelijk) kiezen. Hoe lang heeft je tante de auto al? Gekke dingen mee gehad of niet? Ik zou dan echt voor die gaan ipv de Tucson (daar ken je de geschiedenis niet van? En met het verbruik/leeftijd ook belangrijke punten).
miereneter schreef:Normaal zou ik zeggen: volg je droom. Maar met auto's. De benzineprijzen zijn echt een nachtmerrie. Ik heb in ieder geval niet mijn droomauto gekocht, maar een zuinig betrouwbaar dingetje.
Hangt ook een beetje af van factoren als: kun je de benzine betalen, het onderhoud, waar wil je hem voor gebruiken (die mega-suv's in de grote stad waar ik woon, hebben 3,5 parkeerplaats nodig en je kunt er dan nog nauwelijks langs, ik vind dat aso en voor het terrein is het hier ook niet nodig). En van je milieubewustzijn. Maar dat laatste moet ik niet hypocriet over zijn, dan had ik geen auto moeten kopen.
Succes met je keuze. Autorijden is hoe dan ook vet leuk.
ikke schreef:Ehm, weet je waar de oorsprong van die Tuscon ligt?

Mi_Amore schreef:Gezien de leeftijd van de Tucson zou ik voor de andere gaan...
Dit ivm wisselstukken, strengere maatregelen betreffende vervuiling, ... .
Bvb. van mijn auto (1999 in perfécte staat) zijn amper wisselstukken te vinden