Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
GreaseMonkey schreef:Valt je laptop wel eens uit omdat de accu leeg is? Daar houden ze namelijk niet zo van...
xtessax83 schreef:Marije_1997 schreef:Blue screen, misschien slim om alles op een externe schijf te zetten en terug naar fabrieksinstellingen en even updaten. Blijft het zich voordoen even terug naar de verkoper (mits deze een winkel heeft) of een pc winkel (zijn er denk ik niet veel meer?)
Is gedaan staat hierboven
xtessax83 schreef:Ik geloof niet echt dat het iets van binnenuit is. Mocht het blijven dan laat ik hem opsturen dan weten we het zeker.
Heb bewust een 'betere' laptop gekocht dan Asus of lenovo vanwege veel problemen met deze merken. Mijn vorige heb ik regelmatig op moeten sturen want daar was van alles aan kapot.
Dit gaat over de microsoft surface go 2.
xtessax83 schreef:Ik geloof niet echt dat het iets van binnenuit is. Mocht het blijven dan laat ik hem opsturen dan weten we het zeker.
Heb bewust een 'betere' laptop gekocht dan Asus of lenovo vanwege veel problemen met deze merken. Mijn vorige heb ik regelmatig op moeten sturen want daar was van alles aan kapot.
Dit gaat over de microsoft surface go 2.
xtessax83 schreef:We zullen zien. 2 ervaren mensen hebben mij verzekerd dat dit vaak door een (foute)update komt.
Ik ga hem van het weekend gebruiken voor mijn huiswerk.
Maureen95 schreef:Een nieuwe laptop betekend niet dat alles ook 100% altijd werkt. Er kan ook kapot iets geleverd zijn. Ik vind dat je aardig defensief op iedereen reageert die je probeert te helpen