Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
komone schreef:Ik ben me ook aan het oriënteren op een kookplaat met geïntrigeerde afzuiging. Nu las ik over de Bora toch veel negatieve recensies. Met name over vlekken en krassen die je niet wegkrijgt, de slider bediening die voor sommige mensen toch onhandig is en het geluid.
Degene die een Bora hebben kun je mij vertellen of dat echt zo is of valt het wel mee?
komone schreef:Ik las iemand die met dikke vingers de slider niet goed kon bedienen en dan per ongeluk de afzuiging harder zette ipv de kookplaat hoger.
GMekkes schreef:Hier ook een AEG met afzuiging naar buiten, wat ons overigens werd afgeraden door de keukenleverancier omdat er dan warmte verloren zou gaan. Wij wonen niet heel groot waardoor het warm houden van het huis in de winter geen moeite is maar het huis wil in de zomer door alle ramen wel gemakkelijk opwarmen dus van mij mag de warmte die ontstaat bij het koken er wel uit. Wij zijn heel tevreden, de afzuiging werkt super. Nooit meer tranende ogen tijdens het snijden van een ui en het schoonmaken is ook eenvoudig. Ik week het filter in een emmertje met kokend water met een scheut keukenreiniger. Nadeel vind ik wel dat de koekenpannen maar op 1 “pit” werken, bij de andere geeft de kookplaat aan dat er geen pan op staat. Het betreft gloednieuwe pannen die geschikt zouden zijn voor deze kookplaat, dus dat is raar.