Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pandora2 schreef:Ellende voor jullie![]()
Advocaat en op de gemeente gewerkt ... bij mij gaan alarmbellen af.
Ik heb het vermoeden dat die vent gewoon kan doen en laten wat hij wil en waar hij wil. Hoop dat ik fout zit, maar vrees er een beetje voor.
Valt er met die man zelf te praten ?
Suzywuzy schreef:Pandora2 schreef:Ellende voor jullie![]()
Advocaat en op de gemeente gewerkt ... bij mij gaan alarmbellen af.
Ik heb het vermoeden dat die vent gewoon kan doen en laten wat hij wil en waar hij wil. Hoop dat ik fout zit, maar vrees er een beetje voor.
Valt er met die man zelf te praten ?
Ik doe ook iets juridisch en heb een wettenbundel. Maar hij moet echter vergunningen krijgen van de gemeente om bomen, een hogere verdieping, en zijn huis te gaan verbouwen. Hier kan ook bezwaar worden opgedaan. Gaat dus niet zomaar. (;
Kanzi schreef:Je kan spiegelende raamfolie kopen.
https://www.bol.com/be/nl/p/spiegelfoli ... gKA1PD_BwE
Kost niet de wereld en hij kan niet naar binnen kijken en jij wel naar buiten.
Verder zou ik proberen om het zoveel mogelijk naast me neer te leggen en te blijven genieten van je huis.
Je hebt lang gezocht naar deze droomplek.
Maak bezwaar bij de gemeente, misschien wordt er toch nog wat ingeperkt, en laat het daar bij.
Procederen kost je een berg geld, daar kan je een flinke rij bomen voor kopen.
Ook verhuizen kost een hoop, zonder de garantie dat op de nieuwe plek nooit iets soortgelijks zal gebeuren.
Morganlefay schreef:Ik zou inderdaad de Gemeente raadplegen omtrent vergunningen. Want er kan/mag niets zonder vergunningen. Staar je niet blind op zijn kennis en geld. Heb te maken met raadszaken binnen een Gemeente en weet daardoor waar te zoeken op onvolkomenheden.
Connecties zijn inderdaad handig, geld zou ik mij niet aan wagen.