Ik zie net dat coolblue ook aan refurbished wasmachines doet, misschien is dat ook nog wel wat voor je.
Ik heb hier een Haier staan, ik woon alleen dus dat ding gaat niet dagelijks aan maar werkt erg goed hier
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

kwita schreef:Nou hier was de wasmachine vandaag gestopt en ook voorgoed!
vette paniek jong gezin en bergen wasgoed. Dit was al de 2e AEG beiden gaan slechts 8 jaar mee.
ik gaan cool blu-en... veel is er gewoon uit verkocht Van de A-merken.
Wat mij wel opvalt dat er zeer veel dingen zijn bij die a merken die ik niet wil...ik ga niet voor een doseer systeem nog voor een wasmachine die je met de app op je telefoon vanuit bij wijze van spreken vanuit Verweggistan kan bedienen!
Het enige waar ik dus her haaldelijk op terug kwam was deze:
https://www.coolblue.nl/product/880058/ ... tspecified.
Het is een onbekend merk, daar twijfelde ik over en het had ook niet de 1600 toeren die ik zocht maar ik denk dat deze na alle recensies best te proberen valt... want vele anderen betaal je ook voor dingen die ik niet gebruik en de naam niet te vergeten!.
En heel eerlijk een droger gebruik ik nooit, maar ik droog veel op rekjes binnenshuis op de overloop in de winter. En verder alles buiten....dat spaart heel veel stroom!
kwita schreef:Nou hier was de wasmachine vandaag gestopt en ook voorgoed!
vette paniek jong gezin en bergen wasgoed. Dit was al de 2e AEG beiden gaan slechts 8 jaar mee.
ik gaan cool blu-en... veel is er gewoon uit verkocht Van de A-merken.
Wat mij wel opvalt dat er zeer veel dingen zijn bij die a merken die ik niet wil...ik ga niet voor een doseer systeem nog voor een wasmachine die je met de app op je telefoon vanuit bij wijze van spreken vanuit Verweggistan kan bedienen!
Het enige waar ik dus her haaldelijk op terug kwam was deze:
https://www.coolblue.nl/product/880058/ ... tspecified.
Het is een onbekend merk, daar twijfelde ik over en het had ook niet de 1600 toeren die ik zocht maar ik denk dat deze na alle recensies best te proberen valt... want vele anderen betaal je ook voor dingen die ik niet gebruik en de naam niet te vergeten!.
En heel eerlijk een droger gebruik ik nooit, maar ik droog veel op rekjes binnenshuis op de overloop in de winter. En verder alles buiten....dat spaart heel veel stroom!
Suzanne F. schreef:Ik zou eerder voor zoiets gaan: https://www.coolblue.nl/product/867496/ ... r70nl.html
! ImkeTarek schreef:Ik heb besloten voor de set van Bosch, van Coolblue te gaan.
Idd veel outlets gezien, maar daar zoveel keus, dat ik door de bomen het bos niet meer zie.. Ook lastig te filteren vaak..
Ik denk dat ik met deze set gewoon degelijke machines heb voor ons huishouden (mijn partner en ik, ons anderhalf jaar oude zoontje en een kat). Hopelijk houden ze het lang vol!
ImkeTarek schreef:Ik heb besloten voor de set van Bosch, van Coolblue te gaan.
Idd veel outlets gezien, maar daar zoveel keus, dat ik door de bomen het bos niet meer zie.. Ook lastig te filteren vaak..
Ik denk dat ik met deze set gewoon degelijke machines heb voor ons huishouden (mijn partner en ik, ons anderhalf jaar oude zoontje en een kat). Hopelijk houden ze het lang vol!
mvdende schreef:Een wasdroger zou ik NOOIT 2e hands kopen. Die dingen hebben nogal eens de neiging om in de fik te vliegen en hoe ouder, hoe vaker het gebeurd.
Die zou ik alleen nieuw kopen, of uit zn outlet, waar hij vanwege een krasje staat.
Ik ben zo zoetjes aan ook aan het oriënteren voor een nieuwe wasmachine en droger. Heb nu een Indisit wasdroog combi. Was de goedkoopste die je kan krijgen en doet het al 5,5 jaar redelijk prima. Maar de droog functie krijgt met geen mogelijkheid de was echt écht droog. Zeker niet als je de 'droge' was niet direct eruit haalt maar later. De warme lucht condenseert dan terug op het wasgoed en dat is vervolgens weer klam![]()
En ik mis bij deze machine een aantal opties. Het kortste programma is bijvoorbeeld al 1,5 uur!
Ik kijk nu voor een b of c merk de top of een A merk een ouder model.

chanicha schreef:Had mijn schoonmoeder meteen Candy, ruim 25 jaar gedraaid voor een gezin met 6 kinderen!
Ik heb AEG en Bosch gehad en die hebben het niet langer dan 5 jaar volgehouden dus ben blij met mijn oude Miele, zijn alleen niet te versjouwen zo zwaar.
verootjoo schreef:Indesit is hier indeSHIT
Koop ik nooit meer.
Wij hebben beide van bosch, wasmachine is sinds 6 jaar de opvolger van de indeshit en de droger is nog geen jaar oud. Doen beide wat ze moeten doen
Maar we zijn met allebei (wasmachine en pony's) zeer gelukkig!