Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dieuwke_ schreef:Als je iets voor de vloer zoekt, ik heb bij Kwantum een stuk vinyl gekocht met een leuk printje en dat op de vloer in de toilet gelegd.
Muze schreef:Zou je de vloer ook met iets van plak tegels kunnen doen?
Wij hebben geen zwevend toilet helaas en ionen een beetje bang dat “ strak om de pot plakken” lastig is?
xSwanHeart schreef:Hier zowel tegelverf (wand) als plaktegels (vloer) gebruikt. Vind het resultaat heel prima, zeker voor tijdelijk. (Al duurt tijdelijk bij ons al best een tijdje)
Voor de wandtegels heb ik Histor tegelverf in de kleur Blueberry Dream (Flexa) gebruikt. Op de vloer Floorpops van Amazon. In eerste instantie had ik daar een overgebleven stukje vinyl liggen, maar dat werd (doordat de onderliggende tegelvloer heel ongelijk was) al heel snel lelijk. De plaktegels hebben net iets meer body waardoor er geen gaten in ontstaan. Wel merk ik dat ze, door die ongelijke ondervloer, een beetje omhoog komen en schuiven. Als je ondervloer recht is, is dat denk ik minder een probleem. Heb ook begrepen dat dit met een beetje extra vinyltape eronder te fixen is, maar daar heb ik zelf geen zin meer in
Voor:
[ [url=m/89Xk8q.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na:
[ [url=m/2GIbyo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Muze schreef:Haha, wij hebben volgens mij dezelfde tegeltjes thuis.
Die ik dus wil verven