Mindim die hebben we ook gezien. Die kwamen aanpeddelen toen wij net wilden vertrekken, fijne kanoestoep. Doodlopende weg waar mijn oude dametje nog een beetje kan scharrelen met oppompen.
Niet bang met honden nagels? Ik zou het wel eens willen proberen met mijn oude dametje.ben alleen bang voor nagels en gaatjes en zo. Al is deze stof wel veel steviger. De man met de canadese kano had zijn honden bij zich ook.
Ik heb er wel maar gekeken maar met mijn knie en beroerde benen is dat gewoon geen optie. Ik moet echt op mijn achterwerk zitten met gestrekte knieen of half opgetrokken knieeen, beetje afwisselen dus.
Oppompen gaat echt razendsnel. Bij de vorige zit een heerlijke dubbelslag pomp. Licht klein ding. Heb toen gekeken naar een electrische pomp en die kunnen lenen ook maar je bent daar niks sneller mee. Alleen minder zweterig
Voeten op de steuntjes en we hebben getimed. Binnen 6 minuten na uit de zak halen was alles opgepompt, de vinnetjes gemonteerd. Alleen het stoeltje was even gepruts hoe en waar die moest.
Bij de vorige moest het hele stoeltje opgepompt worden, hier alleen de zitting. De rugsteun is aardig stevig en kun je zo strak zetten als je wilt. Ik heb er goed en fijne steun aan gehad.
de vorige heb ik op gegeven moment de stoeltjes eruit gehaald had er gewoon niks aan. Maar deze zit echt lekker