Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
sasja0705 schreef:Hier hebben wij in de woonkamer Lamellen en in bad en slaapkamer jaloezieën... wat krengen zijn dit (laatste) 2 honden, 4 katten en een houtkachel. Vooral in de winter zorgt het laatse voor veel stof. Ook hebben wij een open keuken, dus ook met afzuiger op hoogste stand houd je toch n beetje dampen...en dat plakt dan heerlijk.
Toen manlief opperte ook in de keuken en woonkamer jaloezieën te plaatsen,heb ik m de grote in de slaapkamer eens goed laten schoonmaken.
Afgezien van het gevloek en getier omdat het echt n geduldswerk is... binnen n halve dag zag er er weer de stof pluisjes. En dan hebben wij witte ( op zwart zie het nog beter)
Manlief was heel snel genezen

Liselot schreef:Wij hebben wit houten jaloezieën en ik vind ze geweldig. Als ik de dicht doe kan ik er makkelijk met een swiffer langs en eens per 4 maanden ofzo neem ik ze nat af.
Met het naar buiten kijken stoort het mij absoluut niet. Wel hebben we voor de sfeer nog wat overgordijnen opgehangen
[ [url=m/jLd0cl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wS4qAO.jpg]Afbeelding[/url] ]

sasja0705 schreef:En TS... een ding niet vergeten : Interieur dames en heren zijn om te verkopen.
Hun ideeën en uiteraard ook spullen en materialen aan die hun kunnen verdienen.
Mijn broer heeft n aantal jaar geleden een godsvermogen uitgegeven aan zo mensen.
Het was echt supermooi daar niet om, echt zo als je het in die mooie tijdschriften ziet...
Maar niet " leefbaar" - zoals ik dat noem.
Strak, chroom, glas, donker hout, super chicque.. maar geen enkel rekening gehouden met 2 peuters plus kat .
Mijn schoonzus was zich n wolf aan het poetsen en opruimen, want je wil het ja zo mooi houden, haha.
Dus zo leuk is om alles uit handen te geven, vergeet aub niet jou eigen smaak, behoeftes en leefgevoel

sasja0705 schreef:Hier hebben wij in de woonkamer Lamellen en in bad en slaapkamer jaloezieën... wat krengen zijn dit (laatste) 2 honden, 4 katten en een houtkachel. Vooral in de winter zorgt het laatse voor veel stof. Ook hebben wij een open keuken, dus ook met afzuiger op hoogste stand houd je toch n beetje dampen...en dat plakt dan heerlijk.
Toen manlief opperte ook in de keuken en woonkamer jaloezieën te plaatsen,heb ik m de grote in de slaapkamer eens goed laten schoonmaken.
Afgezien van het gevloek en getier omdat het echt n geduldswerk is... binnen n halve dag zag er er weer de stof pluisjes. En dan hebben wij witte ( op zwart zie het nog beter)
Manlief was heel snel genezen
verootjoo schreef:Ooh wat veel ramen en n zo mooi groot. Ik zou daar echt geen jaloezieën hangen, lijkt me verschrikkelijk, net een gevangenis dan.
Ik zou bij elk raam mooie stoffen lange gordijnen nemen en als je het nog wat te open vindt evt vouwgordijnen erbij.
Waar kijk je op uit door die ramen? De tuin?
. Dat zou ik doen.