Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Siersma schreef:Ligt hier op hout, in de keuken. Gaat prima, werkt mooi mee. In onze stacaravan hebben we het ook op hout liggen, ligt zelfs nog mooier dan thuis maar dat zijn tegelvormige en thuis stroken
TeSzZz schreef:Het ligt nu 3 jaar, tot nu toe niks aan problemen gehad. Wel bewust coretec gekozen omdat daar een kurken onderlaag onder zat, wordt ook geadverteerd dat het over bijna alles heen gelegd kan worden. Gewone dunne klikpvc werd ons afgeraden door de winkel.
We hebben het wel laten leggen trouwens. Zelf niet superhandig en gezien de kosten van de vloer wilden we er zelf ook niks aan verpesten.
bambi schreef:Het mooiste vind ik gewoon echt hout maar omdat we 2 jonge kids hebben en een kat willen we een enigszins hufterproof vloer dus wordt het PVC, wij kiezen voor lijmen oa ook ivm de vloerverwarming.
Afhankelijk van het merk ziet PVC er ook heel natuurlijk uit, laminaat zou ik nooit voor kiezen.

TeSzZz schreef:Wij (incl kind en 2 honden) hebben pvc en ik ben er zo blij mee. Makkelijk schoonmaken, enige krasjes die we hebben zijn van het (onvoorzichtig) verplaatsen van meubels maar niks van de hondennagels, en het dempt een stuk meer en is minder glad dan het laminaat in de hal.
https://coretecfloors.com/nl-nl/product ... k-50lvp950 wij hebben deze.
We wilden eigenlijk gelijmd maar ivm ongelijke houten ondervloer was dat geen optie.
Tiggs schreef:Voor zover ik weet moeten ze een vloer altijd egaliseren voor ze pvc plakken? Zowel in mijn nieuwbouwwoning als in het huis van mijn broer (daar ging het over een tegelvloer heen) is dat gedaan.
higgins schreef:TeSzZz schreef:Wij (incl kind en 2 honden) hebben pvc en ik ben er zo blij mee. Makkelijk schoonmaken, enige krasjes die we hebben zijn van het (onvoorzichtig) verplaatsen van meubels maar niks van de hondennagels, en het dempt een stuk meer en is minder glad dan het laminaat in de hal.
https://coretecfloors.com/nl-nl/product ... k-50lvp950 wij hebben deze.
We wilden eigenlijk gelijmd maar ivm ongelijke houten ondervloer was dat geen optie.
Hoe ongelijk is de houten vloer, als ik vragen mag![]()
Wij hebben beneden een tegelvloer, die niet echt netjes gelegd is. Het is nogal een klus om die eruit te halen ( zit ook nog een vloerverwarming onder ) maar zou dan een pvc vloer een optie zijn...?

)