Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eekhoornerik schreef:Ik volg! Wil ook een elektrische fiets aanschaffen. Ik trek de vele heuveltjes hier op de Veluwe niet meer. Trap me rot naar boven.
Ik twijfel of ik naar een vestiging van Stella zal gaan of naar een reguliere fietsenzaak.
En als je weinig fietst, gaat de accu dan alsnog maar een x aantal jaar mee?
ellepel schreef:ik zou bij je werkgever navragen over dat fietsplan??
bij mij was het gewoon tot een bepaald bedrag en moest je alleen de bon inleveren.
of het nou tweede hands was of nieuw,dat maakt niet uit.
zolang er maar een bon van is
PSvanLot schreef:eekhoornerik schreef:Ik volg! Wil ook een elektrische fiets aanschaffen. Ik trek de vele heuveltjes hier op de Veluwe niet meer. Trap me rot naar boven.
Ik twijfel of ik naar een vestiging van Stella zal gaan of naar een reguliere fietsenzaak.
En als je weinig fietst, gaat de accu dan alsnog maar een x aantal jaar mee?
Wat ik tot nu toe gelezen heb, heb je toch een aardig goede fiets nodig om met regelmaat heuveltjes te rijden. De fietsen die ik tot heden heb gezien (tot ongeveer 1400 euro) voldoen niet aan deze eis.
future_vet schreef:Ik heb echt hele slechte ervaring met popal en hun service.
Met heel veel moeite de fiets terug op laten halen.
Ik rij op een Sparta Lola jo. Ooit gekocht bij fietsenconcurrent voor €1200. Ben erg tevreden over hun service.
Mijn vriend heeft een cortina, die heeft wat problemen met de motor.
pillow schreef:Ik heb 4 jaar geleden 1 bij de Aldi gekocht. E-City het is zo'n type fiets als wat jij zoekt. Was rond de €900,00 met Samsung accu en middenmotor. Prima fiets nog nooit iets mee gehad.