Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Shetloveerrr schreef:LWDaisy schreef:
Ik slijt oortjes af bij de vleet, luister gemiddeld 6-8-10 uur per dag naar audioboeken. En heel blij met die van de Action!
Ik heb ook duurdere, draadloze. Die blijven ook netjes zitten vind ik. Maar, die vreten ontzettend veel batterij door de bluetooth, waardoor ik toch liever oortjes met draad gebruik
Wat voor oortjes van de Action bedoel je dan?

Citaat:Ik heb o.a. deze:
[ [url=m/8Ht8nJ.png]Afbeelding[/url] ]
Maar ook nog andere van Action, die ik niet op de website terug vind. Allemaal onder de 5 euro. Ik koop meestal 3 paar tegelijk - 1 paar blijft in mijn bed wonen, 1 paar heb ik altijd bij voor gebruik en 1 paar reserve belandt in de schuif. Sinds enkele maanden kom ik er veel langer mee toe, ik heb afgeleerd van mijn telefoon aan de draad van de oortjes uit mijn broekzak te trekken e.d., dat scheelt wel haha. Ik denk dat ik nu 3-4 maanden toch zeker toekom met 1 paar. Ik probeer ze ook niet meer los in mijn handtas te gooien (en ze er dan van ver weer uit te trekken) maar stop ze in een case
WybeUrsula schreef:Bij mij vielen oortjes ook aaaltijd uit, vreselijk irritant. Ik gebruik nu deze:
https://www.bol.com/nl/p/alwayson-fk-qc ... optelefoon
Echt geweldige oortjes, nog nooit uitgevallen en ik sport er fanatiek mee. Batterij gaat ontzettend lang mee. Ik had direct een 2e set gekocht, voor het geval de eerste stuk zouden gaan. Ik ben nu al anderhalf jaar verder en nog steeds met het 1e paar bezig. Normaal had ik ook om de +/- 2 maanden nieuwe oortjes.
ze zijn wel aan de prijs. Als er 1 nadeel aan is, is dat ze te goed isoleren. En als je er buiten met wil gaan sporten raad ik aan om de passthrough geluid aan te zetten, dus dat je micro wordt gebruikt om het geluid mee te geven. Anders vind ik ze nogal gevaarlijk. Maar ik heb er al crossfit met gedaan, gaan lopen, trailrun. Steeds bleven ze zitten. Juiste maat kiezen, en dan moet je ze halve kwartslag indraaien en ze komen er niet meer uit bij mij
Vond het eerst onhandig zo groot. Maar sinds ik hem heb gebruik ik nooit meer oortjes. Hang mijn koptelefoon gewoon om mijn nek als ik hem even af moet doen. Vond het eerst wat stom staan op de fiets maar het is toch wel veel fijner vind ik
Supervixen schreef:Tja, ik vind goedkoop vaak duurkoop bij die oortjes. Beter wat meer geld uitgeven voor dopjes die heel goed zitten, waterdicht zijn en waar goed geluid uit komt, dan die goedkope zooi die na drie keer door de regen lopen kapot zijn en geluid geven of je in een blikken ton zit.
Amado7 schreef:Dat is de reden dat ik een koptelefoon hebVond het eerst onhandig zo groot. Maar sinds ik hem heb gebruik ik nooit meer oortjes. Hang mijn koptelefoon gewoon om mijn nek als ik hem even af moet doen. Vond het eerst wat stom staan op de fiets maar het is toch wel veel fijner vind ik
Dat heb ik met die Jabra Actives niet voor. Utixo schreef:Bij mij vielen alle in-ears ook uit. Ik had sportoortjes van de Hema die fantastisch waren, maar uit het assortiment zijn. Kleine tip, die met die haakjes zijn poedersuiker, die hoef je ook niet te proberen.
Oortjes die helemaal om je oor heen gaan zitten niet lekker, vind ik, dus dat was ook geen oplossing.
Tegenwoordig gebruik ik de sportoortjes van JBL. En die zijn fantastisch!
https://www.jbl.nl/sport-koptelefoons/J ... wE&start=1
Deze, en nee, ze vallen echt niet uit.
poes schreef:Bij coolblue kun je gewoon uitproberen. Dat heb ik ook gedaan. Eerst de Apple’s geprobeerd en nu de jabra elite active. Bij mij blijft ook bijna niets zitten maar deze wel. Ga er mee hardlopen.
Maar bij Coolblue kun je dus testen.
LWDaisy schreef:WybeUrsula schreef:Bij mij vielen oortjes ook aaaltijd uit, vreselijk irritant. Ik gebruik nu deze:
https://www.bol.com/nl/p/alwayson-fk-qc ... optelefoon
Echt geweldige oortjes, nog nooit uitgevallen en ik sport er fanatiek mee. Batterij gaat ontzettend lang mee. Ik had direct een 2e set gekocht, voor het geval de eerste stuk zouden gaan. Ik ben nu al anderhalf jaar verder en nog steeds met het 1e paar bezig. Normaal had ik ook om de +/- 2 maanden nieuwe oortjes.
Heb je een idee hoe lang ze juist meegaan? En hoeveel batterij ze van je telefoon vreten?
Ik heb heel goede draadloze oortjes, als in goed geluid, goede verbinding, zitten goed. Maar na 4 uur zijn ze leeg qua batterij, en ze vreten de batterij van mijn telefoon ook op