Welke eetkamerstoelen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mama3

Re: Welke eetkamerstoelen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 20:01

Misschien 6 reserveren, 1 laten bezorgen? Daar een week op zitten en dan de andere 5 laten bezorgen? Woonwinkels hebben het heel zwaar, er valt vast wel iets te regelen.

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 20:22

ik heb ook al meerdere winkels voorbij zien komen die nu als service meubels thuis komen brengen, zodat je ze thuis uit kan proberen.

En een plaatselijke meubelzaak wil misschien ook wel even een stoeltje buiten zetten zodat je hem kan testen. Maar daarvoor moet je natuurlijk niet bij een grote keten zijn.

Cer

Re: Welke eetkamerstoelen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-21 20:38

Ik heb een super mooie eettafel met stoelen combi, los van elkaar gekocht ...
Het zit dus voor geen meter :')
De stoelen zijn te laag (of de tafel te hoog) waardoor je aan de tafel “hangt”.. echt niet practisch.. wat je ook doet, test t !!! Anders gooi je misschien een hoop geld in de sloot ..

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-21 20:54

Cer, dat is ook een goed punt. Dat heeft mijn moeder ook al eens geroepen bedenk ik net weer.

We hebben toch besloten om voorlopig niks te kopen. We hebben de drie niet stevige stoelen en kunnen nog twee lenen. Dan eerst maar verhuizen, de tafel straks meten en dan uiteindelijk naar de winkel. We mogen voorlopig toch geen bezoek dus we hebben ook geen zes stoelen nodig :+

Iedereen bedankt voor het meedenken en de inspiratie! Een aantal linkjes nemen we zeker mee in de toekomstige zoektocht.