. In eerste instantie niet. Ik was de laatste klant voor de kerstvakantie en heb pas eerste week van januari reactie terug gehad. Twee weken me zitten opvreten en heel veel informatie verzameld. Ik heb eind vorige week moeten betalen omdat ik over de betaaldatum heen zat ruim en er een extra bedrag boven op dreigde te komen. En daar zat ik ook niet op de wachten. Heb overigens betaald met vermelding betaling onder protest ivm geschil.Morgen heb ik tijd om mijn verzekeraar even te bellen om te kijken of dit stuk ook er onder valt.
Dak is goddank wel goed waterdicht, de regenwater afvoer zit erg ongelukkig bij deze huizen intern,
de regenpijp loopt dus charmant door de slaapkamer. Maar het hele dak is 25 cm verhoogd en de afvoer netjes ook weer gedaan. Ik moet alleen een keer een alkoofje om de regenpijp plaatsen. Die is wel al geisoleerd.Mijn plafond ziet er nu uit als een spijkerbed. En achteraf heel blij dat we te moe waren om het laatste stukje ook te doen dat weekend. Zou je een plafond helemaal hebben zou je het niet eens zien. Schokkende is paar huizen verderop zit een officiele uitbouw met volledig nieuw groter dak. Andere dakdekker en zij zag ik hebben nog veel meer koudebruggen zichtbaar dan ik heb,
Maar ik ben er echt zuur en chagerijnig van. Het zoveelste in de verhuizing waar proffesionals het verklo ten en het mij tijd geld en energie kost om hun problemen en fouten op te lossen.
En nog veel zuurder is dat potdorie mijn laatste spaarcenten van het budget voor de verhuizing in het dak zitten. Kies je een van de beter aangeschreven bedrijven krijg je dit.En vindt de overkoepelende organisatie het volstrekt normaal dat het er zo uitziet.
. Want nee dit is echt niet hoe het in NL gedaan wordt!
En de condensdruppels die ik potdorie zelf heb zien hangen had ik verzonnen want dat kon niet,
dak waait weg als je schroeven afslijpt die nergens in zitten......sorry maar je kan me oprapen
. Hoe is het dak gelegen? Ligt het een beetje beschut of vrij op een open vlakte?
maar
idee. Daar gevraagd hebben jullie nog over zoveel als je kunt missen. En jawel een grote zak vol champagne kurken met het metalen merkje/labeltje er nog aan. Dit zijn mooie dikke lange kurken die precies de schroef afdekken als de eerste brede kurk er op zit,
Lukt het schuren niet dan weer de doek ertegen die er nu ook zit met een extra laagje isolatie desnoods er tegen aan nog.