ikke schreef:Eh nee, Haaren is met 2 keer een A.
Het is zo l*llig als je in Haren (bij Oss) staat als je in Haaren (bij Oisterwijk) moet zijn, of andersom zoals mij ooit overkomen is.
Of Haren bij Groningen. Dan moet je helemaal nog een roteind
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Cayenne schreef:ikke schreef:Het is zo l*llig als je in Haren (bij Oss) staat als je in Haaren (bij Oisterwijk) moet zijn, of andersom zoals mij ooit overkomen is.
Of Haren bij Groningen. Dan moet je helemaal nog een roteind
Napie schreef:Ik woonde in Friesland. Verhuisde naar
mijn vriend in Oisterwijk. Tegen het centrum aan. Heel gezellig maar te klein huis voor ons samen. Oisterwijk verder niets naar ons zin wat betaalbaar is. Voor mij te druk en gesloten gemeenschap. Wij zijn in Lennisheuvel beland. Leek heel dorps en dicht bij voorzieningen en natuur. Toch mis ik de openheid. We zijn keurig verwelkomd door de buren en hebben hun ook wel eens uitgenodigd bij ons op de koffie maar het lukt ons verder niet goed contact te krijgen met de buurt. Ik ben ook nog eens best introvert wat het ook wel lastig maakt maar het Friese open deur beleid is hier gewoon niet. Voor de rest geen spijt dat we Oisterwijk verlaten hebben. We hebben nu veel ruimte en een leuk huis. Haaren lijkt me ook best een leuk dorp en daar wonen ook best een aantal bokkers.
Jillz1 schreef:jessdaniels schreef:Haaren is super leuk! Als je graag slaapt in het weekend zou ik alleen niet vlakbij Café ‘t Gemak gaan wonen :’) Kanonne wat maken die een herrie.
Oke het huis wat we leuk vinden staat wel tegenover een eetcafé (juffrouw joppen ofzo). Is toch niet van naam veranderd?
). Jillz1 schreef:Cayenne schreef:Juffrouw JopsenEn nee, dat is een andere en een stuk rustiger!
Dan weet ik welk huis je bedoeld. Staat idd al even te koop maar is wel echt heel mooi!
Ja huis heeft potentie. Weet jij wat ze gaan bouwen waar de oude school staat ( leyepad)?
Ga morgen s makelaar informatie vragen.
Cayenne schreef:Juffrouw JopsenEn nee, dat is een andere en een stuk rustiger!
Dan weet ik welk huis je bedoeld. Staat idd al even te koop maar is wel echt heel mooi!
Jillz1 schreef:jessdaniels schreef:Haaren is super leuk! Als je graag slaapt in het weekend zou ik alleen niet vlakbij Café ‘t Gemak gaan wonen :’) Kanonne wat maken die een herrie.
Oke het huis wat we leuk vinden staat wel tegenover een eetcafé (juffrouw joppen ofzo). Is toch niet van naam veranderd?
Jillz1 schreef:Cayenne schreef:Juffrouw JopsenEn nee, dat is een andere en een stuk rustiger!
Jazeker. Het was voorheen een sporthal.
Er komen woningen: https://www.bd.nl/meierij/haarense-spor ... ~ad8c7a2f/
Ik denk dat dit andere locatie is, school staat aan het leyepad. Dit is achter Kerkeind.
Cayenne schreef:Juffrouw JopsenEn nee, dat is een andere en een stuk rustiger!
Jazeker. Het was voorheen een sporthal.
Er komen woningen: https://www.bd.nl/meierij/haarense-spor ... ~ad8c7a2f/