Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hopelijk gaat hij nog zeker een jaar of twee à drie mee.
Huidige telefoon heb ik één jaar!
Maar die gebruik ik ook zelden en ligt vaak in de vakanties 2-3 weken uit. Blussem schreef:4 jaar. Meestal kies ik voor de Samsung Gallaxy S telefoons omdat zo beetje de enige telefoons zijn die waterdicht zijn. Ik ben verbaasd dat er nog steeds zo weinig telefoons goed waterdicht zijn.
Texas02 schreef:Blussem schreef:4 jaar. Meestal kies ik voor de Samsung Gallaxy S telefoons omdat zo beetje de enige telefoons zijn die waterdicht zijn. Ik ben verbaasd dat er nog steeds zo weinig telefoons goed waterdicht zijn.
Ik vond het altijd zo'n onzin.. waterdichte telefoons.. je houdt die dingen toch niet onder de kraan dacht ik altijd.. Totdat paardlief een keer met me in de sloot sprong op buitenrit.. Wat was ik toen blij dat mijn Samsung Galaxy A5 2017 waterdicht is..
.
.

En altijd de iPhone die dan uit is als laatste. Blijheid schreef:Een jaar of twee geleden heb ik deze tweedehands (refurbished) gekocht. Eigenlijk alleen omdat de oude niet meer geüpdatet kon worden en ik daardoor veel apps niet of nauwelijks meer kon gebruiken, dat werd echt onhandig. De vorige heb ik een jaar of vijf (?) gebruikt en was ook al refurbished bij aankoop. Verwacht bij deze ongeveer hetzelfde.
De materialen waar telefoons van worden gemaakt zijn zo schaars, en productie ook niet bepaald prettig voor mens en milieu dus ik probeer ze zoveel mogelijk “op” te gebruiken.
Ik heb er wel een sterk hoesje en goede screenprotector op want hij valt nogal eens
(en die was al refurbished)