Rest doe ik niks mee. Dat mogen ze dan maar checken bij de APK
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Rest doe ik niks mee. Dat mogen ze dan maar checken bij de APK
.Ir111 schreef:Selina schreef:Ik ben al heel trots dat ik regelmatig alle verlichting checkRest doe ik niks mee. Dat mogen ze dan maar checken bij de APK
Terecht!!!Maar ook dat merk je toch vanzelf als het niet werkt? Of je ziet niks of er brand een lampje op je dashboard. Ik ben echt lui merk ik.
![]()
MyWishMax schreef:Ik heb een oude auto, die ik graag nog jaren houd. Daar hoort controle bij, eigenlijk bij elke auto.
linoleum schreef:Morrie schreef:bandenspanning als we de caravan gaan ophalen/wegbrengen, voor en na een vakantie dus, want bij de caravanstalling kan dat zo handig (en gratis).
Ruitenvloeistof als ie leeg is en olie nooit, dat doet de garage bij de APK/beurt wel.
Sinds maart (APK net de dag van de lockdown) heb ik nog geen 50 km gereden met mijn auto. Ik ben benieuwd of ie überhaupt nog start
Je hebt helemaal niet met de auto gereden in die tijd? Ik zou toch zeker een keer per twee weken een rondje maken als hij verder stil staat. Wordt de auto vaak niet beter van als hij lang stil staat.

hij gaat 1x pj voor de beurt en apk en dan nog 2x pj voor de bandenwissel.
(5000km pj is veel, en ik gok dat ik dit jaar niet eens 2500km heb gereden
) Huertecilla schreef:tamary schreef:Bandenspanning staat in de deurpost aan de bestuurderskant zelfs.
Bij joúw auto![]()
Bij de drie van onze vier niet
Ik heb ook geen lampjes voor alles, dus controleer het nu zelf. Vorige keer dat bijna de hele motor vast liep ging het ook van geen enkel lampje naar 1 keer 2 minuten een lampje die daarna een paar weken weg was En toen ineens na 4 km rijden een gillende auto met allemaal lampjes die knipperde.
banden heb ik ook al even niet gedaan, mijn profiel is top gezien ze pas 1,5 jaar oud zijn die banden en gebruik ze vanaf april tot november (zomerbanden, zitten er nu nog onder maar ga ze met een paar weken wisselen) en afgelopen 2 jaar Max maar 30.000 ermee gereden , dus daar maak ik mij ook geen zorgen om.
.