Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Bopje schreef:Ik zit er aan te denken om er 1 aan te schaffen.
Kun je er over het algemeen wel meerdere wektijden er in zetten? Net als op de telefoon?
Mijn wektijden verschillen nog wel eens namelijk en soms hebben mijn vriend en ik verschillende wektijden op 1 dag.
Dus ik vroeg mij af of ie dan ook handig werkt.
pluisje88 schreef:De mijne tikt totaal niet. Ik word ook wakker van elk tikje maar hij maakt geen geluid. Er zijn bij de mijne 20 sterktes van licht en hij begint bij 1. Dan loopt hij op naar de 20 in de tijd die jij aangeeft. Kan langzaam en snel/korter. Maar net wat je wilt. Je kunt bijna alles zelf bepalen. Ik word vrij snel wakker dus heb heb hem gewoon wat later ingesteld tot ik wakker word op de tijd dat ik wakker wil wordeneven uitproberen.
Indien interesse kan ik wel een filmpje maken van de standen ed
Taucha schreef:Hee dank voor de uitgebreide film, Loekie!
Keuze wordt nu alleen nog maar ingewikkelder haha. Dat verloop van de rode kleur naar stralend wit is wel heel erg fijn.Maar dat zit natuurlijk alleen maar op de duurdere types. .....
Sjimmy schreef:Ik vind ze vreselijk, ik word bij de eerste verandering in geluid en licht wakker. Mn man vind 'm ideaal, maar aangezien ik er echt te snel van wakker werd hebben we het anders opgelost: In de zomer trek ik zodra ik wakker ben het gordijn open en in de winter zet ik de lamp aan. Dan kan hij ook wakker gaan worden (ik ben er altijd wat eerder uit).