Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik heb hem via internet besteld omdat ik hem mooi vond, maar echt gemakkelijk voor langere tijd zit hij niet. Aight schreef:verootjoo schreef:Een bank waar robo stoffie niet onderdoor kanwe hebben hem verhoogd met karton
omg dit is echt zo'n goede tip!! Ik zie mezelf in de toekomst zeker zo'n ding aanschaffen
brokjes schreef:Earth schreef:
Klopt ja, die dingen hebben wij ook en elke keer denk ik ik ga eraan zitten om te werken aan school. Maar dan zit ik 10 min en ben ik er alweer klaar mee
Staat nu kleding te vangen op de slaapkamer.
Wij hadden spijt van onze gehaakte bank in combinatie met kat. Dat werd 1 grote krabpaal.
Super zonde zeg!

ElSea schreef:Een leren bank hoeft helemaal niet ongezellig/koud/plakkerig te zijn meer tegenwoordig
[ [url=m/P0RcBV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben juist enorm blij met mijn leren bank, hij is zacht maar kan gelukkig tegen kattennagels en het allergrootste voordeel is dat het afneembaar is. Met een doekje kan je in een swipe alle haren er vanaf halen en weet je dat je echt op een schone bank zit, in plaats van op een bank waar allemaal haren in weggestoken zitten.Onze vorige bank was stof, dat neem ik dus echt nooit meer.
Verder is een te kleine kapstok/schoenopberger echt een irritatie geweest in de vorige woning.
Ohja en we hebben een open kast gekocht, heel leuk als deco maar je kan er niks in opbergen. Ziet er al snel rommelig uit helaas.
PoelieWoelie schreef:sanne1992 schreef:Ik vindt dit zo leuk om te volgen![]()
.
Ik heb 3 jaar geleden mijn woning ingericht en ben dus nog niet toe aan vervanging. Het enige wat ik kan bedenken zijn de stoel poten aan de keuken tafel. Wij hebben een stenen vloer, de stoelen zitten heerlijk, maar de poten gaan niet recht naar beneden zeg maar. Waardoor de nopjes met schuiven er onder weg schuiven.
Ow en de nachtkastjes, we hebben nu gewoon een stoffen blok zeg maar met een glasplaat erop. Je kan niks opbergen, plus je ziet er ALLES op.
Scratchnomore.nl ! Schijnen ze voor alle soorten poten goede dopjes te hebben.
Earth schreef:Niobe schreef:Een hoge tafel met barkrukken, klonk als een leuk idee, maar zit waardeloos
Klopt ja, die dingen hebben wij ook en elke keer denk ik ik ga eraan zitten om te werken aan school. Maar dan zit ik 10 min en ben ik er alweer klaar mee
Staat nu kleding te vangen op de slaapkamer.
Wij hadden spijt van onze gehaakte bank in combinatie met kat. Dat werd 1 grote krabpaal.
crazycactus schreef:Een glazen eettafel![]()
die staat nu buiten op de veranda
![]()
Verder alle kasten op pootjes waar zo veel rommel onder verdwijnt.
En m’n bed.... manlief wilde perse een boxspring
Sintara schreef:Oh ik vind het heerlijk, niet weg te slaan van mn barkruk. Eerst met een gewone tafel kon ik me er nooit toe zetten eraan te gaan zitten in m'n eentje, bij deze juist wel
Puera schreef:Hier ook geen bank meer met losse kussens. En voortaan alleen nog maar eentje bij Leen Bakker, of een vergelijkbare winkel vandaag.
Onze huidige bank heeft € 1.200,= gekost. In de veronderstelling dat ie langer mee zou gaan, toch maar wat meer uitgegeven.
Onze Aberdeen van LB was met 4 jaar echt af.
De bank die we nu hebben, hebben we ook 4 jaar inmiddels en ziet er echt niet meer uit. Kussens helemaal uitgezakt, ondanks dat ik ze vrijwel iedere week omdraai of verwissel van plaats. Binnen een jaar begon in het midden door te hangen dus een blokje eronder. Ik had gehoopt dat ie 10 jaar meekon maar dat is ijdele hoop. Dan maar iedere 4 á 5 jaar een nieuwe, kijk je ook eens tegen iets anders aan.
Puera schreef:Hier ook geen bank meer met losse kussens. En voortaan alleen nog maar eentje bij Leen Bakker, of een vergelijkbare winkel vandaag.
Onze huidige bank heeft € 1.200,= gekost. In de veronderstelling dat ie langer mee zou gaan, toch maar wat meer uitgegeven.
Onze Aberdeen van LB was met 4 jaar echt af.
De bank die we nu hebben, hebben we ook 4 jaar inmiddels en ziet er echt niet meer uit. Kussens helemaal uitgezakt, ondanks dat ik ze vrijwel iedere week omdraai of verwissel van plaats. Binnen een jaar begon in het midden door te hangen dus een blokje eronder. Ik had gehoopt dat ie 10 jaar meekon maar dat is ijdele hoop. Dan maar iedere 4 á 5 jaar een nieuwe, kijk je ook eens tegen iets anders aan.
tiwi1969 schreef:€1200 is nog niet veel voor een bank, precies daarom koop ik liever een goede 2e hands uit het hogere kwaliteitssegment.
Goedkope banken die na 4 jaar worden afgedankt zijn erg slecht voor het milieu.
Ik vond en vind het best wel een flink bedrag. Onze LB-bank ging ook 4 jaar mee en kostte nog niet eens de helft. Puera schreef:tiwi1969 schreef:€1200 is nog niet veel voor een bank, precies daarom koop ik liever een goede 2e hands uit het hogere kwaliteitssegment.
Goedkope banken die na 4 jaar worden afgedankt zijn erg slecht voor het milieu.
Echt?Ik vond en vind het best wel een flink bedrag. Onze LB-bank ging ook 4 jaar mee en kostte nog niet eens de helft.