Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Flits__ schreef:Ik was €1500 kwijt. Wel zelf ingepakt, heb dozen/papier/stickers van het verhuisbedrijf gekregen. Vondt het echt ideaal, ze zijn 3/4 uurtjes bezig geweest. Hebben alles in mijn nieuwe huis op de goede plek gezet.
Veel geld zeker, maar zou het de volgende keer weer zo doen.
Heb het nog even nagezocht haha.
De eerste keer had praktisch alleen mijn slaapkamer om in te pakken, alle meubels moesten nog gekocht worden. Dus mijn kosten weet ik ten eerste niet meer maar zijn ook niet te vergelijken.
har166 schreef:Ik zie dat bij jullie bedrijf het besparen juist gaat om zelf voor mensen te zorgen die helpen sjouwen. Dat is net hetgene wat ik wil uitbesteden haha. Het zware werk zijn 5 kasten, mn bed en de bank. De rest gaat in dozen of til je zo mee ( lampen enzo ). Blijft lastig inschatten. Ik was van mn appartement naar dit huis in 1 dag over en dat was met behulp van 3 meiden en mn vader. Er is niets nieuws bijgekomen m.u.v een andere bank.
.
.
Cayenne schreef:Wij hadden https://studentverhuizers.nl/
Niet zo heel duur en ze hebben het werkelijk supernetjes gedaan! Ze gingen heel netjes en professioneel met alles om! We hebben ze daarom ook nog een flinke fooi gegeven
Ze doen het echt als bijverdiensten maar komen wel met professioneel spul aan en worden na afloop ook geevalueerd, dus echt heel goed geregeld allemaal

Seni schreef:Oefh jeetje wat een flinke bedragen!
Ik heb alles voor de verhuizing al in dozen gezet (1 euro per doos bij de action geloof ik) en elke keer dat we naar het huis reden (60km) dozen meegenomen. Tegen de tijd dat we over wilde waren alle dozen en dingen die in de auto paste mee over.
Een boedelbak gehuurd a 45 euro voor 1 dag geloof ik. Vriend samen met schoonouders het zware meubilair in en uit geladen en dat was het.