geen probleem hoor

vind het juist interessant!
ik denk trouwens dat je specifiek aan vloerconvectoren denkt, die zijn inderdaad vervelend schoonmaken, maar een gewone opbouw convector is hetzelfde qua stof/schoonmaakwerk als een gewone radioator.
En ik snap je opmerking van de ramen wel, hier zijn 2 eenvoudige redenen voor:
1. ramen zijn duur en we hebben er al veel in de zij- en achtergevel (zonder inkijk)

2. de meeste mensen gaan allerlei stickers plakken of gordijnen/luiken dichtdoen zodat je vanop straat niet kan binnenkijken, dit vinden we zonde, vandaar dat we gewoon het aantal ramen in de voorgevel beperkt hebben. Ter info, we hebben getest met een 2e raam bovenaan en toen leek de gevel op een raar gezichtje

Dakbedekking lijkt me inderdaad een smaakkwestie, hoewel er ook een extra reden is dat we niet voor dakpannen of leien gaan. Voor een deel ook weer kostprijs, mooie dakpannen en leien zijn best duur.
Daarnaast zit je met een iets dikkere opbouw qua dakpakket dan wat we nu doen en we zitten al redelijk beperkt qua hoogte.
Ik vind het ook helemaal niet erg dat sommige mensen ons ontwerp niet mooi zullen vinden, ik vind 90% van de huizen hier in Vlaanderen spuuglelijk, zeker de mislukte en fake "pastoriestijl" van vandaag de dag en de suikerklontjesdozen vind ik ook al helemaal vreselijk.
Ik hoop dan ook dat we hiermee in de toekomst klanten kunnen aantrekken die wel iets zien in wat wij doen

en dat de mensen die een pastoriestijl of een suikerklontje willen naar een andere architect gaan