Accessoires voor je auto

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 09:58

Hiraeth schreef:
Zo'n geurboompje van de Action waardoor je eigenlijk niet meer in je auto wil zitten voor minstens drie weken.

Bah geurboompjes :')

Ik heb een gsm houder, oplader en bluetooth dingetje in mijn auto. En de standaard veiligheidszaken natuurlijk.

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 09:58

Een abonnement op de wegenwacht.
Ze hebben mij al diverse keren weer op weg geholpen (oudere auto en soms 'domme pech').
Omdat ik jaarlijks veel kilometers maak, vind ik dit onmisbaar.

Cer

Re: Accessoires voor je auto

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 10:02

Ik zie hier heel wat dingen waarvan een auto er niet perse leuker uit gaat zien :')

Wat ik had: Hello Kitty Ventieldopjes :') (maar je hebt veel andere soorten) en gordelbeschermers (ik had ze van WinnieThePooh, daarna een beertje en nu met zonnebloemen.. )
Je hebt automatjes met gekleurde biezen, zijn niet eens heel duur, maar maken het wel leuk af :j

Bowo

Re: Accessoires voor je auto

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 10:09

Qua nuttige dingen, parkeerschijf, zonnebril, ijskrabber, wisser voor aan de binnenkant van de ruit, vochtvreter (maakt de wisser eigenlijk weer overbodig, maar mijn vulling is op, dus nu heb ik de wisser weer nodig xD), telefoonhouder (voor navigatie), en wat pech spul als een gevarendriehoek en startkabels.

Aan voor de 'leuk' spul zit er een racestreep op (gedaan door mijn zus, ik ben daar veel te lui voor xD) en er hangen wat vitamini's hier en daar.