Bedankt iedereen! Mijn vader en ik hebben veel met z'n tweetjes gedaan, het verfwerk in huis doe ik alleen, maar voor het bouwen van de stal en nu bij de keuken heb ik wel een hulplijn ingeschakeld. Dat zijn dingen die heel precies en goed moeten, daar waag ik me maar niet aan. Ik help natuurlijk wel mee, vind ik alleen maar interessant.
Ik hoop hier een oud wijffie te mogen worden en daarom wil ik het nu graag zo maken zoals ik het zelf graag wil hebben. Er hing ook nog zoveel "ons" in het huis rond en dat gaat er nu steeds meer af. Tis nu mijn paradijsje (en van mijn dochter natuurlijk, zij mag ook meebeslissen met een aantal dingen).
Haha, het hoefijzer is er niet meer. Die was van mn ex en ik heb hem vaak gezegd dat hij andersom moest hangen, maar ja, eigenwijs he?
Voor vandaag zijn we hier gestrand. De wanden vlak gemaakt, ondervloer bijgewerkt, plafond weer compleet en de helft van de nieuwe vloer ligt erin. Morgen de vloer er verder in en de wanden afwerken en sauzen. Dan kan s middags worden begonnen met het plaatsen van de keuken. Dat wordt een spannende dag!
Wat wordt het mooi en wat fijn om te zien dat je opgeruimde hoofd nu ook leidt tot een opgeruimd huis. Alles nieuw, schoon en fris.
Wel apart om te zien dat de voorkant van het huis er bijna uit ziet alsof je in een rijtjeshuis woont en dat je dan aan de achterkant zoveel ruimte hebt.