Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
)
_Nelleke_ schreef:Uit de test van de consumentenbond bleek overigens dat de spiraal/lattenbodem/boxspringonderstel niet tot nauwelijks invloed had op het slaapcomfort, dus laat je vooral geen idioot dure bodem aansmeren want blijkbaar heeft dat weinig invloed.
_Nelleke_ schreef:Ik heb voorheen ook op een hele dure state-of-the-art auping geslapen maar ik vond die niet per se lekkerder liggen dan het Ikea-bed wat ik daarna heb gekocht.
Helaas was het Ikea-matras na 6jr al helemaal doorgezakt en deze kon je niet omdraaien. Vandaar dat we nu een Matt hebben.
Shenavallie schreef:Ik volg het topic even. Zowel mijn man als ikzelf ervaren pijn door ons matras. Mijn man heeft er een van Ikea, maar zelfs met een topdek heeft hij gruwelijk veel pijn in zijn rug. Zelf heb ik een Lidl matras, waar ik in eerste instantie blij mee was, maar ondanks dat ik voor een hogere gewichtscategorie heb gekozen, is het matras binnen een jaar volledig doorgezakt. Geen aanrader dus. Mijn (medische) klachten liggen in mijn heup(en) en rug.