Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Dispar_Vulgo schreef:Wij hebben onlangs nieuwe wasmachine en iets later nieuwe droger gekocht, van AEG.
Ene was een showmodel in de winkel, gunstige prijs voor wat we wilden. En daarna op de website van BCC zelfde merk droger met kleine vervoersschade, maar daarom stuk goedkoper:
https://www.bcc.nl/outlet/huishouden/wasmachine
We hebben een 9kg trommel, vooral met handdoeken enzo is dat ideaal. We zijn met z’n 2en en wassen nu maar ong 1x in de 2 weken.
We hebben extra gelet op grote opening om de was erin te doen. (Zagen in de winkel dat dat handig is).
En onze machine heeft eco stand, duurt veel langer maar veel energie zuiniger, dus prima voor s nachts.
En een stand voor machine reiniging is handig!
verootjoo schreef:Om de week wassen? Ook je beddengoed? En het keukenmeid
culaccino schreef:verootjoo schreef:Om de week wassen? Ook je beddengoed? En het keukenmeid
Wat zielig! Heb je dan geen haren in je trommel?
Ik heb ook geen droger en mis 'm ook niet. Alleen in de winter zou het soms wel handig zijn, maar ach. Ik vind het fijn dat mijn wasmachine ook een kort programma heeft (20 min), dat ik snel de duur van het programma kan aanpassen en dat hij mooi stil is. Ik hoor hem nauwelijks.

Suzanne F. schreef:Het heeft er mee te maken hoe vaak je wast en met hoeveel personen je bent. Een Miele blijft altijd de beste maar heeft eigenlijk alleen zin als je hem heel veel gebruikt dus elke dag meerdere wassen draait.
Een Miele gaat gerust 20 jaar mee.
Voor mij was dit niet nodig. Ik was ongeveer 2-3 in de week. Ik heb ook geen groot gezin dus had geen enorme capaciteit nodig. Ik heb gekozen voor een AEG wasmachine met 6 kilo inhoud en een AEG droger van dezelfde serie. Was toen ook een aanbieding samen. Heb er veel plezier van, heb ze nu 5 jaar.
Lizz schreef:Als ze naast elkaar staan, dat de deuren goed openen. Zodat je je was van de wasmachine kan overgooien naar de droger
daantjuhhh schreef:Lizz schreef:Als ze naast elkaar staan, dat de deuren goed openen. Zodat je je was van de wasmachine kan overgooien naar de droger
Dit.
Ik heb dat dus niet. Heel irritant
*knip*
Mijn deurtjes draaien naar elkaar toe open waardoor overkieperen van de wasmachine naar de droger over 2 deurtjes moet.
of passen ze niet andersom, dat je dan niet uitkomt met de leidingen ofzo? JorineV schreef:daantjuhhh schreef:
Dit.
Ik heb dat dus niet. Heel irritant
*knip*
Mijn deurtjes draaien naar elkaar toe open waardoor overkieperen van de wasmachine naar de droger over 2 deurtjes moet.
Dat klinkt meer als een inrichtingsprobleem dan een probleem van de apparaten zelfof passen ze niet andersom, dat je dan niet uitkomt met de leidingen ofzo?