Ik zou je echt aanraden om te investeren in een goede webshop/website. Het is echt belangrijk om je hier ook goed over in te lezen en bijvoorbeeld yoast te gebruiken (werkt met Woocommerce/Wordpress)
Mijn vriend is programmeur (back en front end) en heeft mijn website voor mij gemaakt. Hij had uitgerekend wat het ongeveer zou kosten, zou ik hem moeten betalen en ik zat wel over de 13.000
Nu is dat natuurlijk wel een beetje heel erg overdreven. Maar een euro of 3.000 ben je wel kwijt voor een goede responsive website op alle devices. Veel standard thema's werken bijvoorbeeld niet goed voor mobiel of iPad. Wanneer je iemand hebt die een website voor je bouwt kan je het precies aan laten passen zoals jij wilt en kan diegene ook rekening houden met hoe alles er op verschillende devices uitziet. en je betaald natuurlijk voor een stukje service. Want wat chimello zegt is ook zo, vaak zijn websites na een tijd niet meer responsive.
Mijn logo heb ik voor nu zelf gemaakt, maar uiteindelijk wil ik hier ook een goede grafisch vormgever voor zoeken.