Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sosha schreef:Robby en Dweily doen het meeste werk hier.![]()
= Robotstofzuiger en Robotdweiler.
WC en wastafel badkamer neem ik 1 x in de week onderhanden.
Verder ren ik wat rond met een kruimeldief voor vensterbanken en plekjes waar de robotjes niet kunnen komen.
Ramen zemen binnen (buiten wordt gedaan) hooguit 1 x per jaar.
Benfan schreef:Ik nodig mijn moeder uit voor koffie...
SinneJ schreef:Sosha schreef:Robby en Dweily doen het meeste werk hier.![]()
= Robotstofzuiger en Robotdweiler.
WC en wastafel badkamer neem ik 1 x in de week onderhanden.
Verder ren ik wat rond met een kruimeldief voor vensterbanken en plekjes waar de robotjes niet kunnen komen.
Ramen zemen binnen (buiten wordt gedaan) hooguit 1 x per jaar.
Robotdweiler? Wat? Dat is een geheel nieuw concept voor mij![]()
Tell me more!
GamblersCup schreef:Een robotstofzuiger en dweiler zouden heel wat schelen. Alleen durf ik dat niet meer sinds ik op youtube filmpjes gezien heb van wat een robotstofzuiger aanricht als de hond of kat in huis gepoept heeft... je zal zo maar thuis komen...![]()
Mijn katten kotsen nog wel eens, komen daar echt voor naar binnen gerend want op het parket kotst natuurlijk veel lekkerder dan buiten in de tuin. Of er ligt weer eens een uit elkaar gerukte vogel, een half opgegeten muis... om maar wat te noemen. Ik denk niet dat het dan handig is die robot los te laten.
brokjes schreef:fjordjes schreef:[ [url=m/C19VdW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is een lijstje van mij, elke week een ander lijstje. Werkt voor mij overzichtelijk en ik weet dan dat alles elke dag gebeurt.
Neuzen van het raam
Wat een heerlijk overzichtelijk lijstje!
Kana schreef:Sicayes schreef:ik heb een stoomreiniger voor de vloer en de tegels.
Werkt dat echt goed? En makkelijk? Die ding zijn best duur en ik ken niemand met zon apparaat dus ben erg benieuwd naar je bevindingen.
). Je hebt verschillende opzetstukken zoals borstels, daar doe ik de voegen van de badkamer mee. Hij maakt goed en hygiënisch schoon zonder schoonmaakmiddelen, maar het is geen wonderding. Naderhand moet je nl. wel even alles met een doekje afdoen, want stof en water e.d. zuigt hij niet op. Ik vind hem vooral goed werken tegen vet en afdrukken, maar kalkaanslag bijv. weer niet. Ik vind het wel een fijn idee dat ook alles meteen ontsmet is.
Kana schreef:Sicayes schreef:ik heb een stoomreiniger voor de vloer en de tegels.
Werkt dat echt goed? En makkelijk? Die dingen zijn best duur en ik ken niemand met zon apparaat dus ben erg benieuwd naar je bevindingen.
zonnebloem18 schreef:Ik doe bijna elke dag een beetje. Omdat ik vanwege mijn ADD er altijd veel moeite mee heb gehad gebruik ik nu een app. Die heeft Tody en daar kan je per ruimte aangeven wat er gedaan moet worden en hoe vaak. Als je iets hebt gedaan vink je het af en dan zie je precies wat er nog wel gedaan moet worden.
Zo ziet hij er nu uit bij mij. En nee ik ben niet heel smerig, maar net terug van 2 weken vakantie. Vanavond en morgen weer verder poetsen.
[ [url=m/k408jc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Je kan echt van alles er in zetten, zelfs wanneer je je bed moet verschonen bijvoorbeeld.
(ons huis is wel schoon nu hoor haha)