Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xXutopiaXx schreef:Olympia96 schreef:@Unseen, het was een huis waar wij minsten 10 keer aan voorbij zijn gescrolled op Funda. Achteraf snappen we daar niks van. Zit je nu ook in deze hoek van Drenthe?
Haha zo grappig, dit hadden wij ookZelfs eerst allerlei andere huizen bezichtigd, werd allemaal niets, en toen dachten we: oja, deze is er ook nog! Zullen we 's gaan kijken?!
Robijntjah schreef:Hahahaha dat grof te werk gaan herken ik en doen wij nog steeds.
Wij hebben 1 hectare en zitten nu op 65% wat we vrij hebben gemaakt in een jaar
GDG schreef:Wat ONTZETTEND gaaf! Wat een geluk dat het zo lang te koop stond maar door anderen niet gezien werd hoe mooi het was (kon zijn). Leuk om de verschillen op de foto's te zien.
Wat hebben jullie voor mooi wagentje/tractorachtig ding?
Martje80 schreef:Wat leuk! Mijn pony heeft ook jaren in drouwen gestaan en we hebben vele kms gemaakt in de staatsbossen.
Waar in drouwen is het dan? Ik kom er ook uit de buurt en kan het zo even niet plaatsen.
Unseen schreef:Nee wij zitten nog in Zwolle, Olympia! We zijn nog op zoek naar ons eigen boerderijtje. Mijn ouders, waar mijn paarden ook staan, zitten in Zuid-Oost Drenthe, maar ik ga liever iets noordelijker vanwege de bossen
Olympia96 schreef:xXutopiaXx schreef:Haha zo grappig, dit hadden wij ookZelfs eerst allerlei andere huizen bezichtigd, werd allemaal niets, en toen dachten we: oja, deze is er ook nog! Zullen we 's gaan kijken?!
En ook geen seconde spijt neem ik aan? Want bij jullie is het ook zo mooi!
Olympia96 schreef:Leuk!
Ik heb die foto's van vroeger klaar staan voor de volgende pagina (volgens mij zijn dat de regels toch?).
Leuk superpony. Woon je in de buurt van het Drentse Aa gebied?
Wij hebben de vijver verlegd. Hij lag op een niet zo handige plek voor ons ivm het indraaien van groot materieel. Maar we wilden wel per se een vijver om het overtollig water op te vangen en af te kunnen voeren naar de sloot van het waterschap. En voor de paarden natuurlijk!