Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Liezel1 schreef:Wat is er met dat vonnis gebeurd dat enkele jaren geleden is uitgesproken? Van de andere buren?
Britta31 schreef:Facebook?

Prrrr schreef:Dan zou ik zeker nog even buurten met de buren. Hopelijk is er iets afdwingbaars afgesproken.

troi schreef:Hier zou ik ook flink van balen! Hiervan gaat je huis gewoon kapot. Ik zou ook echt actie ondernemen. Neem eens contact op met een advocaat, misschien kan je wel een taxateur in de arm nemen en vragen naar de waardedaling, zowel door de uitstraling als door de bouwtechnische schade, en die waardedaling op haar verhalen. Op zijn minst zou ik ermee dreigen
Vooral in de winter dan.hoeft nog niet eens naar kamertemperatuur,aar graad of 15 moet genoeg zijn. Ik neem tenminste aan dat de verwarming er nog wel hangt
Rintah schreef:De achterdeur stond open toch? Keer een draai aan de thermostaat geven?Vooral in de winter dan.hoeft nog niet eens naar kamertemperatuur,aar graad of 15 moet genoeg zijn. Ik neem tenminste aan dat de verwarming er nog wel hangt
tamary schreef:Rintah schreef:De achterdeur stond open toch? Keer een draai aan de thermostaat geven?Vooral in de winter dan.hoeft nog niet eens naar kamertemperatuur,aar graad of 15 moet genoeg zijn. Ik neem tenminste aan dat de verwarming er nog wel hangt
Het is de vraag of de aansluiting nog "open" staat en gas, licht, water dus werken, afgezien van de vraag of er wel een cv hangt nog (incl. onderhoud en veiligheid ivm gaslekken en brand/ontploffingsgevaar).
Die actie zou 6 jaar geleden een goede geweest zijn, maar nu is het te laat om de schade op te lossen en de veiligheid is twijfelachtig.
sporten schreef:Ik zou elke dag de gemeente bellen of een brief mailen, goed lastig worden en zeggen wat jullie probleem is dan gaan ze zeker actie ondernemen, laat ze ook de foto,s zien hoe het nu is
elke dag de gemeente lastig vallen en stennis schoppen. Gaan ze geen pas harder van lopen
ClaudiaHS schreef:Nou dat van de woz hebben we het toevallig gisteren over gehad.
Denk alleen dat dat niks gaat schelen al heb ik geen idee hoe hoog (of eigenlijk hoe laag) die is.![]()
Moeder heeft vanmiddag een mail + fotos naar een ambtenaar van de gemeente gestuurd die over dit soort zaken gaat, dus ze wil sws eerst kijken of dit wat opleverd.