Verlengd, nog een keer verlengd en daarna nog een derde keer met idd de laatste keer huis gaat weer in de verkoop voor het geval dat. Ik heb ruim 4 maanden zitten nagelbijten. De adviseur maakte geen vaart, was slecht te bereiken en de hypotheek maatschappij stelde eis op eis op eis waardoor ik steeds opnieuw documenten moest aanleveren. En daarna nog meer en nog meer, Aan het einde van het laatste voorbehoud echt 3 minuten voor sluiting kreeg ik bericht je kunt het betalen maar je krijgt het niet want we ervaren tijdsdruk waardoor we niet durven te goedkeuren, 4 maanden na de start van de aanvraag
werkelijk ik ben daar zo zuur van geweest idem de verkopers. Het was een combinatie van een trage adviseur en de verstrekker die niet meewerkte, ik kon er domweg niks aan versnellen. Maar vreselijk is het wel.
En nu na aanvraag in een veel rottigere situatie is het eigenlijk best snel gegaan. Een andere adviseur en een andere maatschappij. Adviseur die echt vaart maakte, s morgens vroeg hij om een document waarvan ik na indienen een uur later al mail kreeg dat hij het verwerkt en doorgestuurd had.
Ik zou zelf in jou geval wel verlengen omdst de kopers er ook niet veel aan kunnen doen. Misschien weer twee weken met als eis dat daarna het huis opnieuw in de verkoop gaat. En dan hopen dat de kopers hun adviseur verantwoordelijk kunnen houden,