Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Femke_Tweety schreef:Bij jou blijft hij nog buiten.
Ik had er één die de gaten van mijn ikea-ivarkast (voor de plankendragers) aan het dichtmetselen was.
In mijn slaapkamer, voor de duidelijkheid![]()
![]()
Nu ben ik hartstikke gek op insecten, maar dit ging zelfs míj wat te ver
anjali schreef:Ik vind die insectenhotelletjes superleuk.Als ik jou was zou ik een hor voor mijn raam installeren zodat je hotelgasten,van welke soort ze ook zijn,niet in je woning naar binnen kunnen.Zo kunnen jullie van elkaar genieten ieder op zijn eigen plekken.
anjali schreef:Ik heb die hotelletjes ook wel te koop aangeboden gezien. Dan waren ze gedeeltelijk in kleuren geverfd of gebeitst. Dat ziet er leuk uit voor mensen maar ik denk dat het ongezond is voor de hotelgasten? Overigens is het hotelletje van ts zo te zien geheel van onbehandelde natuurlijke materialen!
antje_vip schreef:Oke, ten eerste, leuk dat je grootste droom is uitgekomen, wel jammer dat het teleurstellend uitpakt.
Je hangt een kast op voor insecten en vervolgens wilde je de bewoners verdelgen?![]()
Ik zie dat je de wesp inmiddels hebt geaccepteerd?
Dan had ik hem misschien verhuisd naar een ander raam wat we nooit open doen.
Laurora schreef:Ik heb meerdere hotelletjes hangen, maar ik krijg alleen maar saaie metselbijen (jahaa, ook heel leuk, maar zo "gewoontjes") Kun je niet even een paar van die wespjes mijn kant op sturen?

Matheno schreef:Blussem schreef:Mocht wel keer wespennest tegen komen. Het beste wat je kunt doen is hem in de vik steken. Dan gaat ook alles dood en ze branden erg goed.
Dat is wel erg rigoureus
moet anders dus