Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
zonnebloem18 schreef:Die Binbang ziet er heel handig uit. Die ga ik in elk geval onthouden.
De Joseph Joseph vind ik qua kleur wat heftig, maar ga ik even verder naar kijken.
Echt heel erg fijn.
Alleen nog maar lades ipv kastjes, dus geen plek meer voor afvalbakken in een kastje. Wij hebben nu twee kleine afvalbakjes voor gft en restafval in de kelder staan (net zoals Neonlight, de wc formaatjes).
Komt hier statiegeld op blikjes of kleine flesjes gaat hij daar weer voor gekocht bij de real destijds in duitsland voor geloof ik 20 euro of zo
vooral stofzuiger inhoud maar die kiep ik leeg in de kliko (hoera die ik dadelijk weer heb)
. De vuilniszak voor rest gebruik ik nu een ouderwetsche metalen vuilnisemmer voor.
met een kliko doe ik denk ik 8 weken voor het frisse. De zak moet iedere maand ivm de afstand en de hoogte van de ondergrondse container.
)
Neonlight schreef:Wij hebben 2 kleine prullebakjes in de lade onder de gootsteen staan, eentje voor restafval en eentje voor gft. Formaatje prullebakjes die je ook op de wc vindt.
Verder een grote voor PMD. Glas gaat in een doos in de garage, papier in de papierkliko.
Meeste afval is wel PMD.