Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
FrNo schreef:Ok, ik heb een voorstel wat je zou kunnen doen.
Maar dit is niet gratis.
CenterParcs (In ieder geval Zandvoort) heeft vernieuwde 2 persoons cottages. De Vip heeft een twee persoons bubbelbad, waarbij je langs elkaar ligt.
Tevens kun je testen hoe het tv kijken bevalt, want die hangt er ook al. Misschien de moeite waard om een weekendje te boeken.
Ps ik weet zo niet elk merk bad dit is.
Mocht je dit boeken, dan opletten dat je wel een vernieuwde cottage hebt. In januari toen wij er waren, kon je ook nog de "oude " niet verbouwde cottages boeken, maar die hebben dit niet.
FrNo schreef:[ [url=m/COLN4V.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dAXKL9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hierbij een foto van dat bad van Zandvoort.
veerledec schreef:In Roosendaal (of die richting) zit een winkel met een hele grote showroom met van die grote baden. Als ik google kom ik op Maxaro uit, al had ik in mijn hoofd dat het een winkel was met meerdere merken. Maar het is weer even geleden dat we daar waren, ik ga nog even zoeken of ik er meer van kan terugvinden.
beatje schreef:Op funda staat een huis te koop met zo'n bad.Dat huis gaan bezoeken? https://www.funda.nl/koop/kerkrade/huis ... a/#foto-21 zeg je gelijk dat je het bad wil proberen en als het niet bevalt je het huis niet koopt .
yvje86 schreef:veerledec schreef:In Roosendaal (of die richting) zit een winkel met een hele grote showroom met van die grote baden. Als ik google kom ik op Maxaro uit, al had ik in mijn hoofd dat het een winkel was met meerdere merken. Maar het is weer even geleden dat we daar waren, ik ga nog even zoeken of ik er meer van kan terugvinden.
Dit is inderdaad Maxaro, maar helaas hebben deze niet wat ik zoek.

tjiftjaf schreef:Heb je inmiddels al ergens kunnen proef liggen?
SvS88 schreef:Ik zou toch naar de showroom gaan (wanneer dit weer kan) en daar proef zitten. Misschien op internet het telefoonnummer/mailadres opzoeken en vragen of ze hem ook echt hebben staan, zodat je niet voor niks gaat. Ik zou er geklijk een weekendje weg van maken dan, gezien de afstand