Bubbelbad kopen zonder proefliggen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

lizy29

Re: Bubbelbad kopen zonder proefliggen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 22:38

Ik hoop toch dat de huidige bubbelbaden een stuk stiller zijn dan die van vroeger want in ons vorige huis hadden we er een maar had de jets echt nooit aan vanwege de herrie die het gaf. Was niets rustgevends aan

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 22:43

Sanidirect :)

FrNo
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 22:44

Ok, ik heb een voorstel wat je zou kunnen doen.
Maar dit is niet gratis.

CenterParcs (In ieder geval Zandvoort) heeft vernieuwde 2 persoons cottages. De Vip heeft een twee persoons bubbelbad, waarbij je langs elkaar ligt.
Tevens kun je testen hoe het tv kijken bevalt, want die hangt er ook al. Misschien de moeite waard om een weekendje te boeken.
Ps ik weet zo niet elk merk bad dit is.
Mocht je dit boeken, dan opletten dat je wel een vernieuwde cottage hebt. In januari toen wij er waren, kon je ook nog de "oude " niet verbouwde cottages boeken, maar die hebben dit niet.

yvje86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-20 22:49

FrNo schreef:
Ok, ik heb een voorstel wat je zou kunnen doen.
Maar dit is niet gratis.

CenterParcs (In ieder geval Zandvoort) heeft vernieuwde 2 persoons cottages. De Vip heeft een twee persoons bubbelbad, waarbij je langs elkaar ligt.
Tevens kun je testen hoe het tv kijken bevalt, want die hangt er ook al. Misschien de moeite waard om een weekendje te boeken.
Ps ik weet zo niet elk merk bad dit is.
Mocht je dit boeken, dan opletten dat je wel een vernieuwde cottage hebt. In januari toen wij er waren, kon je ook nog de "oude " niet verbouwde cottages boeken, maar die hebben dit niet.

Thnx voor de tip!!

hesterve

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 23:28

T is hier al benoemd maar behalve dat het fijn moet liggen wil je ook niet in een bak herrie liggen. Dat s de reden waarom ik thuis niet in t bubbelbad lig, veel te veel herrie...
Misschien dat degene die waarschijnlijk dezelfde heeft die je op t oog heeft daar nog wat over kan vertellen. Zou zonde zijn als je t aanschaft en ook nooit gebruikt.

FrNo
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 23:29

Afbeelding
Afbeelding

Hierbij een foto van dat bad van Zandvoort.

yvje86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-20 07:56

FrNo schreef:
[ [url=m/COLN4V.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dAXKL9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hierbij een foto van dat bad van Zandvoort.

Dankjewel!
Ik had al even gekeken op de website van Center Parcs inderdaad.
Als ik het goed zie heeft dit bad een schuine kant. Aangezien het bad precies tussen 2 muren moet komen vind ik dat niet mooi. Maar om te testen zou dit niet zo verkeerd zijn.

FrNo
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 07:59

Dat weet ik zo niet meer.
Maar misschien heeft dit soort bad ook "rechte modellen"?

Het is verder natuurlijk wel de fijnste manier om te testen, niet droog en je kunt gewoon relaxen, rustig uitproberen.

veerledec
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 17:37

In Roosendaal (of die richting) zit een winkel met een hele grote showroom met van die grote baden. Als ik google kom ik op Maxaro uit, al had ik in mijn hoofd dat het een winkel was met meerdere merken. Maar het is weer even geleden dat we daar waren, ik ga nog even zoeken of ik er meer van kan terugvinden.

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 17:44

yvje86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-20 19:22

veerledec schreef:
In Roosendaal (of die richting) zit een winkel met een hele grote showroom met van die grote baden. Als ik google kom ik op Maxaro uit, al had ik in mijn hoofd dat het een winkel was met meerdere merken. Maar het is weer even geleden dat we daar waren, ik ga nog even zoeken of ik er meer van kan terugvinden.

Dit is inderdaad Maxaro, maar helaas hebben deze niet wat ik zoek.

yvje86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-20 19:24

beatje schreef:
Op funda staat een huis te koop met zo'n bad.Dat huis gaan bezoeken? https://www.funda.nl/koop/kerkrade/huis ... a/#foto-21 zeg je gelijk dat je het bad wil proberen en als het niet bevalt je het huis niet koopt . :D

Oeps wat een blauw huis. Haha ik woon perfect waar ik nu woon ik ga vrijdag een rondje showrooms doen.
Iemand opties waar ik écht moet gaan kijken?
Maxxaro ben ik al geweest.

veerledec
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 22:51

yvje86 schreef:
veerledec schreef:

Dit is inderdaad Maxaro, maar helaas hebben deze niet wat ik zoek.

Mijn man is ervan overtuigd dat het niet Roosendaal was maar een dorp daar in de buurt en de buitenkant van de winkel lijkt er ook niet op, maar we kunnen niet meer terugvinden waar het nou wel was, helaas.

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 23:10

Oud-Gastel misschien?

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 15:41

Heb je inmiddels al ergens kunnen proef liggen?

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 16:01

Ik heb zelf een bubbelbad met jets thuis, deze zat er al in toen ik mijn huis kocht. Door het gebruik daarvan kan ik je wel de tip geven om goed te kijken naar het volgende:
- Is het bad diep genoeg voor jou
- Hoe hoog zijn de jets geplaatst tegenover het maximale waterniveau. Bij mij zitten de jets vrij hoog, wat betekent dat als het bad vol is, ze net niet helemaal onder water zitten en de waterstralen tegen mijn rug/nek aan spuiten en de hele badkamer nat wordt :=
- Hoeveel herrie maakt het bad. Mijn bad klinkt met de bubbels alsof er een vliegtuig gaat opstijgen.

Wat dat betreft zou ik dus wel adviseren om naar een showroom te gaan en ook echt te kijken naar reviews.

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 16:15

Wat ik zelf een nadeel vind van een bad met jetstreams in je huis is dat je steeds het bad opnieuw moet vullen. Wij hadden ook zo'n bad in huis en het eerste jaar maakte wij regelmatig gebruik van het bubbelbad maar daarna toch steeds minder. Het kost zoveel tijd. Wij hadden ook een TV erbij maar door de herrie van de jets keken wij nooit TV.
Nu hebben we een Jacuzzi in ons tuinhuis en daar staat altijd water in. Dus dat is kleren uit en in bad vallen. Nou, daar maken we aardig veel gebruik van. Soms wel meerdere keren per dag.

yvje86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-20 09:33

tjiftjaf schreef:
Heb je inmiddels al ergens kunnen proef liggen?

Nee helaas nog niet, we hebben wel een paar showrooms bezocht maar nog niets naar onze zin gevonden.
Binnenkort gaan we nog een keer naar Riho baden om te kijken.
Ook begin ik meer te twijfelen of ik wel een bubbelbad wil.
Of dat het gewoon een kaal bad wordt.
Ook heb ik het merk Novellini nog bekeken en wil ik daar kijken of er wat tussen zit in onze prijsklasse.

@negerzoen
De diepte van het bad vind ik ook wel een dingetje. En idd goed om rekening mee te houden. De tip met de hoogte van de jets neem ik mee, klinkt logisch maar heb ik totaal niet aan gedacht om daarnaar te kijken.

@Tjiftjaf, een jacuzzi buiten gaat 'm sowieso niet worden. Ik zou wel graag een hottub willen maar die gaat er pas na verbouwing komen.
En ik geloof best dat het een gedoe is om het bad te vullen.
Ik realiseer me ook goed dat je tijdens het bubbelen geen tv kunt kijken maar dat maakt alleen maar meer dat het bad ook comfortabel moet zijn als hij niet bubbelt.

thequeensmum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 10:23

SvS88 schreef:
Ik zou toch naar de showroom gaan (wanneer dit weer kan) en daar proef zitten. Misschien op internet het telefoonnummer/mailadres opzoeken en vragen of ze hem ook echt hebben staan, zodat je niet voor niks gaat. Ik zou er geklijk een weekendje weg van maken dan, gezien de afstand :')

Denk toch echt dat dit de kortste klap is. Lekker gaan proefzitten en gezellig een nachtje weg.
Idd wel ff informeren naar openingstijden en of het daadwerkelijk aanwezig is. Is het dan niets heb je toch een gezellig weekendje gehad en kan je het uit je hoofd zetten

yvje86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-20 10:38

Helaas hebben ze het betreffende bad niet in de showroom in Duitsland. Anders was dat op zich nog wel een optie geweest.

thequeensmum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 13:46

Moet zeggen dat bij de sanitairkamer in Harderwijk het ontzettend vriendelijke en behulpzame luitjes zijn. Baas komt ook uit Harderwijk. Kan je niet vragen of zij dat bad willen bestellen voor in de showroom en dat jij het koopt als het je inderdaad zo goed bevalt als het nu lijkt?