De badkamer boven de keuken zou wel de handigste plek zijn qua leidingen en afvoer e.d.
Hoe wordt het nu verwarmd ??
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Faelynn schreef:dit is overigens de sfeerimpressie die ik gebruikt heb voor de keuken, kleuren van het blad en kastjes zijn ook exact zo, alleen een andere indeling uiteraard omdat ik andere maten nodig heb, en minus de luxe items, hij word iets simpeler
[ [url=m/OYe8bz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Faelynn schreef:haha kan dat in de SimsNooit gespeeld, maar klink wel leuk dat dat kan
ik heb alles vooral in mijn fantasie zitten, zou er heel graag een 3D tekening van laten maken, maar dat is best wel duur en mijn pogingen op google zijn echt niet bruikbaar
![]()
Moet eerlijk bekennen dat ik het wel lowbudget moet houden, ga al mijn spaargeld hier in stoppen, maar het word best een flinke verbouwing. Wil als eerst echt de basis goed hebben, dus de items die later lastig te veranderen zijn en die echt nodig zijn, goede ruimtes maken voor badkamer etc, mooie vloer en keuken, nette muren en plafon etc. Maar krijg van sommige ideeën ook wel echt jeuk in mijn vingers, er valt echt heel wat moois van te maken
DubbelDun schreef:Dit blad is wel heel mooi
De badkamer boven de keuken zou wel de handigste plek zijn qua leidingen en afvoer e.d.
Hoe wordt het nu verwarmd ??
eva1969 schreef:Dat lijkt me een uitdaging met maar aan een kant licht/ramen. Succes!
Citaat:Ik vind de keuken moodboard erg leuk. Heel erg leuk. Is die in deze opzetting niet te plaatsen? Vind hem in de hoek namelijk niet zo mooi
Citaat:Qua badkamer, wil je nog een hal met enkel een wc en een waskraantje (met name voor bezoek) en dan voor je zelf boven een echte badkamer. Of is er boven niet echt ruimte daarvoor en wordt het een volledig badkamer beneden. Wel lastig dat er geen muren staan. Maar ikzelf ben hele erge open ruimtes gewend. Alleen mijn badkamer en slaapkamer hebben muren. Mijn keuken, eetkamer en woonkamer zijn 1 ruimte. Zowel in het huidige huis als in het oude huis.
silverdapple schreef:Faelynn schreef:dit is overigens de sfeerimpressie die ik gebruikt heb voor de keuken, kleuren van het blad en kastjes zijn ook exact zo, alleen een andere indeling uiteraard omdat ik andere maten nodig heb, en minus de luxe items, hij word iets simpeler
[ [url=m/OYe8bz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu snap ik nog beter wat je bedoelde met je uitleg nadat ik vroeg of je niet bang was dat een zwarte keuken de ruimte donker zou maken. Mooi!
Bij deze dus een stipje!
Faelynn schreef:DubbelDun schreef:@Faelynn: dat is een mooie ruimte. Kun je al een beetje een idee geven welke kant je op gaat qua stijl ?
Dat vind ik nog wat moeilijk, ik vind zo ontzettend veel stijlen mooi, dat ik een beetje moet opletten dat ik er niet een bij elkaar geraapt zooitje van ga maken haha.
Heb in ieder geval voor de keuken mat zwart gekozen, altijd al mooi gevonden, lekker tijdloos en strak en de vloer word licht/wit eiken om de ruimte mooi licht te houden
een voorbeeld plank van de vloerkleur
[ [url=m/M0Znjc.jpg]Afbeelding[/url] ]
En het eerste ontwerp van de keuken, hier word nog wel het een en ander aangepast
[ [url=m/swrd3I.jpg]Afbeelding[/url] ]
DubbelDun schreef:Qua ruimteverdeling wel logisch en met de vide heb je toch ook voldoende daglicht binnen.
_San87_ schreef:Oh leuk! Ik ben benieuwd. Wat fijn dat je er zo goed terecht kon, al.
Citaat:Ik weet natuurlijk niet hoe groot je bent. Maar bovenkastjes in de hoek van mijn keuken had ik zelf niet fatsoenlijk bij kunnen komen. Heb je dit al eens uitgetest of gezien in een keuken zaak?
Faelynn schreef:DubbelDun schreef:Qua ruimteverdeling wel logisch en met de vide heb je toch ook voldoende daglicht binnen.
Ja op deze manier heb ik juist meer daglicht, we liepen er doorheen en het voelde gewoon beter om boven te gaan wonen, dat had ik de eerste keer ook al wel, maar toen kwamen we niet uit een goede indeling, en nu we meer tijd hadden en niet alleen een plattegrond konden we veel beter puzzelen en kwamen we toch tot nieuwe inzichten. Een bijzonder huis word het sowieso door de splitlevels in de verdiepingen en het ondergrondse deel wat het gewoon wat ingewikkelder maakt_San87_ schreef:Oh leuk! Ik ben benieuwd. Wat fijn dat je er zo goed terecht kon, al.
ja super aardige eigenaren zitten er nu in, helpen ons fijn, gezellig aan de koffie gezeten in de tuin haha. Het is echt een ons kent ons dorp, super gezellig, open mensen, en via hun ook weer bij een goede keukenboer om de hoek gekomen en die heeft weer kennissen die ons kunnen helpen met verbouwen waar die aannemer die maandag komt er weer een van is, heel slim van uit hun kant natuurlijk, maar ook heel prettig voor ons om zo met lokale mensen en kleine bedrijven te kunnen werken die elkaar ook weer allemaal kennen.