Nieuwe telefoon met goede camera

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cioccolato
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 17:23

Maureen95 schreef:
Mooie foto's Marieke!
Deze heb ik gemaakt toen ik de telefoon net had. [ [url=m/p34B0i.jpg]Afbeelding[/url] ]

@Ciccolato waarom ben jij teruggegaan naar Samsung?

Ik vind die kwalitatief een stuk beter. Na een jaar. Vind bepaalde kleine dingen fijner werken in het systeem.
Eerst was ik wel tevreden met de Huawei. Maar ben echt opgelucht dat ik terug ben :j

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-20 17:53

casperzazoe schreef:
Even over Huawei. Ik heb de P10 liter geloof ik, 2,5 jaar geleden gekocht. Krijg je juist met de oude of nieuwe Huawei's problemen met de software? Ik ben gek op Huawei en wil hier eigenlijk niet vanaf maar zulke problemen wil ik ook niet.

Een vriendin heeft ook zoiets als hierboven wordt genoemd, met macro en breedtelens en dat is echt heeeel gaaf. Een Samsung trouwens, welke weet ik niet.

Het gaat om de nieuwe. Die draaien dus niet meer op Android. Maar zo te horen de P30 serie nog wel. Vanaf de P40 serie niet meer.

Ik heb zelf nu dus de P20. Dit zijn een paar foto's (ik zoek er dus een die gelijkwaardige foto's maakt)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

xAnthea

Re: Nieuwe telefoon met goede camera

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 18:11

Ik heb de Samsung s10. Ben er zo tevreden van! De camera is echt wauw <3
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Heb hem nog niet zo lang dus landschappen enz nog niet gefotografeerd maar zal wellicht ook wel goed zijn.
Batterij gaat wel oké mee, als ik er echt heel intensief mee bezig ben en constant WiFi of 4g heb opstaan dan is hij op het einde van de dag leeg maar anders gaat ie wel 2 dagen gemakkelijk mee :D

maaaikkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 18:31

Ik heb de oppo A9 2020. Nog niet heel bekend qua merk maar echt een top telefoon! Batterij gaat lang mee, hele grote opslag en een fijne camera. Overgins ook android gestuurd. Prijs is erg netjes.

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 18:32

Ik volg. Mag in juli weer 1tje uitzoeken.

Ik neig heel erg naar de samsumg S10+

Iemamd daar ervaring mee? Dr S20 nog wat te prijzig.

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 19:10

Ik ben fan van de samsung galaxy S serie. Zelf heb ik de S10e.

De camera doet het ook goed wanneer je niet stil staat. Zo zijn bijna alle foto's gemaakt tijdens een buitenrit op het paard, waar ik dan gewoon mee doorstap.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Vind alleen de frontcamera niet zo fijn. Die is zo scherp dat je bij een selfie alle meeeters kan tellen :P.

De baterij gaat erg lang mee. Alleen als ik de hele dag films kijk is m'n baterij leeg aan het eind van de dag. Bij normaal gebruik hou ik erg veel baterij over. Laden duurt van geheel leeg tot vol 2 uur.

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-20 22:08

Die foto's zien er goed uit! En batterij klinkt ook goed. Mijne houdt bij intensief gebruik denk ik net een halve dag vol (ook meteen de reden dat ik een nieuwe wil hahah)

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 22:35

Renee1991 schreef:
Ik heb zelf een Oneplus 6T waar ik heel blij mee ben. Mijn vriend heeft een Xiaomi Mi 9T, die heeft wel echt een belachelijk goede camera.

Eigenlijk wilde ik na mijn vorige Huawei, weer een telefoon van dat merk voor de camera. Alleen door het gedoe met Android durfde ik dat niet aan. Uiteindelijk voor de Xiaomi gegaan en ook geen spijt van.

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 23:09

Huawei p30 ❤️

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

TurboDi
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 00:01

Ik heb de iPhone XS met een geweldige camera! Wel wat boven je budget maar is t geld wel waard :o op mijn insta @haflingerpooh kun je de kwaliteit wel goed zien! Zo ongeveer alle foto’s zijn met m’n telefoon gemaakt

Yipee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 00:47

Hier vrij recent de overstap gemaakt van Samsung naar Huawei en heb de P30. Samsung was mij echt wat te duur en de batterij zou in vergelijking echt ruk zijn.

De P30 heeft nog gewoon android en ben echt wel tevreden. Is snel, batterij is goed en de foto's zijn prachtig! En Bovendien redelijk betaalbaar.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 11:50

Ik heb privé een iPhone 6S die ik binnenkort wil vervangen.

Zakelijk een Samsung S20 wat een vreselijke telefoon is dat, ik snap nu na ruim 2 maanden nog steeds niet hoe die werkt. |o met name telefoon opnemen als deze vergrendeld is. Lukt gewoon niet :roll:

Duidelijk dus dat ik nooit voor een Samsung zal gaan privé.

Hoe is de bediening met Huawei? Vergelijkbaar als met Samsung?

Ts ik ben als twijfelen om de IPhone SE te nemen die past nog in je budget ook volgens mij.

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 12:41

Ineke2 schreef:
Ik heb privé een iPhone 6S die ik binnenkort wil vervangen.

Zakelijk een Samsung S20 wat een vreselijke telefoon is dat, ik snap nu na ruim 2 maanden nog steeds niet hoe die werkt. |o met name telefoon opnemen als deze vergrendeld is. Lukt gewoon niet :roll:

Duidelijk dus dat ik nooit voor een Samsung zal gaan privé.

Ts ik ben als twijfelen om de IPhone SE te nemen die past nog in je budget ook volgens mij.

Huh, ik heb ook samsung, maar als ik wil telefoon wil opnemen moet ik gewoon dat groene icoontje van links naar rechts swipen. Niks moeilijks aan :') Kan zijn dat het bij de S20 anders is?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 12:44

Dat probeer ik, maar er gebeurt dan gewoon niks. Super frustrerend...
Een andere collega met dezelfde telefoon zegt hetzelfde, lukt hem ook niet :')

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 13:07

Dat is raar!

Storm
Bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 16:30

Ineke2 schreef:

Huawei is geïnspireerd op de iPhone.
⚠️ Storm kan fouten maken. Deze Bokker heeft de Bokt InburgeringsCursus (BICs) niet succesvol afgerond. Verifieer de informatie bij een betrouwbare bron.

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-20 20:41

Bedankt voor alle reacties!

Ineke2 schreef:

Tis een beetje moeilijk om uit te leggen waar het vergelijkbaar mee is hahah. Heb echt al jaren achter elkaar een Huawei gehad namelijk :')