Opblaas jacuzzi

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 23:21

Ik kan alleen oordelen als buurvrouw. Onding! Echt een rete irritant geluid van de motor. :D

Thomas5

Re: Opblaas jacuzzi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 23:54

Is het echt zo irritant dat geluid?

Onze buren hebben er nog nooit iets van gezegd, en we gaan er pas in als het donker wordt. Ooit eens een hele nacht := tot 8u30 in de ochtend

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 01:31

Thomas5 schreef:
Is het echt zo irritant dat geluid?

Onze buren hebben er nog nooit iets van gezegd, en we gaan er pas in als het donker wordt. Ooit eens een hele nacht := tot 8u30 in de ochtend

Wij hebben niet echt directe buren, maar dat vroeg ik me wel af. Hoe lang blijf je gemiddeld in een jacuzzi?? Wij kijken nog steeds rond en ik zou na een tijdje wel veranderen in een verschrompeld geval.

Thomas5

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 09:28

Gemiddeld denk ik 1 a 2 uur, hangt er vanaf of de laptop mee gaat om een film te kijken. Die ene keer was echt een uitzondering met vrienden en veel alcohol :') niemand wou er nog uit, door het warme water icm alcohol word je snel heel loom :o

Edit: het heeft uuuuren geduurd voor de verschrompeling weg was :=

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 09:33

De pomp staat dag en nacht aan om het water te filteren dus dat hoor je zeker. En die van ons maakt 2 keer in een etmaal even een bubbelprograma. Dan gaan de streamers even aan. Staat zo ingesteld. En ja, als je in de jacuzzi zit en je de streamers aan zet dan geeft dat zeker wel een behoorlijk geluid. Ik kan mij voorstellen dat wanneer je tuin niet zo groot is je buren er wel last van kunnen hebben. Ga gewoon eens naar een winkel waar ze spa's verkopen en ga eens luisteren en laat je informeren. Ik zit meestal een kwartier in de jacuzzi. Maar dan wel met mooi weer soms een paar keer per dag. s'Nachts niet, dan slaap ik :D

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 09:39

Ik heb de bubbels nooit aan. Alleen de pomp. Nu ben ik wat slechthorend maar ik vind niet dat ie heel veel herrie maakt maar van mijn buurvrouw mag ik savonds niet douchen, de afzuigkap mag niet aan, ik mag het toilet boven niet gebruiken dus het heeft weinig nut om met haar rekening te houden want het is toch nooit goed.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 09:55

Ik vind het een rot geluid maar ik zeg er niks van. Een mens moet z'n pleziertje kunnen hebben, toch?

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 09:58

daffodil schreef:
Ik heb de bubbels nooit aan. Alleen de pomp. Nu ben ik wat slechthorend maar ik vind niet dat ie heel veel herrie maakt maar van mijn buurvrouw mag ik savonds niet douchen, de afzuigkap mag niet aan, ik mag het toilet boven niet gebruiken dus het heeft weinig nut om met haar rekening te houden want het is toch nooit goed.

Nou, wat een ergernis. Zo zou ik niet willen en kunnen wonen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 10:22

Ook hier zelf geen ervaring mee maar de buurvrouw wel. Wij vinden het een irritant geluid als ze er s avonds/s nachts in zitten maar hun jacuzzi staat redelijk dichtbij ons slaapkamerraam en hebben slecht geïsoleerde huizen. Wat ik van haar hoor is ook dat hij constant maar lekt dus volgens mij laat zij hem vol lopen als ze er in willen en weer leeg lopen als ze er uit gaan :+

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 10:26

Wij hebben een opblaasbare variant. Hadden eerst een echte. Die ging stuk uiteindelijk en repareren was heel duur. Toen een opblaasbare gekocht. Ooit komt er weer een nieuwe maar voor nu bevalt dit prima. Staat het hele jaar door buiten bij ons. Enige wat bij ons stuk is is de rits van de kap. Daardoor kan hij niet meer goed dicht, nu hebben we een aanhanger net erover gespannen ook.
De pomp hoor ik nauwelijks. En de bubbels heb ik vaak niet aan.
Wij hadden hem toen bij de Aldi/Lidl vandaan.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 10:43

Ik ben al 3 jaar erg blij met mijn opblaas jacuzzi. Voor het onderhoud van het water gebruik ik aquafinesse. Redelijk prijzig maar heb er daardoor weinig werk aan.

Mijn buuf heeft er ook een, dus die klaagt niet over geluidsoverlast. Af en toe wisselen we badeendjes uit :')

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 15:59

Wie weet het verbuik verschil? Een echte zal toch beter geisoleerd zijn en warmte vasthouden, denk ik??

En wat vinden jullie het lekkerste? De bubbels, de jets of de warmte?

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 16:41

tjiftjaf schreef:
daffodil schreef:

Nou, wat een ergernis. Zo zou ik niet willen en kunnen wonen.

Hahaha maar soms heb je niet zo heel veel keuze.....

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 20:23

Wij zijn heel blij dat we een opblaas hebben genomen. Na een paar maanden kwamen we namelijk tot de conclusie dat we het niet meer zo 'boeiend' vonden. Hij staat nu in de schuur te wachten totdat we weer willen. Grootste nadeel voor mij was toch wel dat ik het zo ontzettend koud vind om uit de jacuzzi te gaan, de tuin door te moeten en dan halfnat door de woonkamer te lopen.

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 20:35

Daar hebben ze badjassen voor uitgevonden :D

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 20:36

Wij hebben de jacuzzi in een overkapping staan dus mij valt het juist mee hoe weinig koud het is als ik er uit stap. Maar waarschijnlijk komt dat omdat in de overkapping geen wind is.

Thomas5

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 20:38

Superpony, ik geniet vooral van de warmte. Bubbels hebben we niet, enkel jets en die zijn wel leuk maar hoeven niet altijd aan.

Ladyson, de kou valt goed mee vind ik als je snel een badjas aan trekt. Het halfnat naar binnen lopen, tja dat hoort er bij zeker? :Y)

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 22:33

Thanx Thomas5. Ik kijk ook naar de hottub, die vind ik zelf iets fijner qua zitten en ook mooier, maar twijfel of het de extra 2000 euro waard is om bubbels en of jets te nemen.

Zeg ik erbij dat ik reuma heb en wisselende dingen hoor of het effect heeft op je lijf.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 22:37

Bij de sauna ben ik altijd wel dol op bubbels en jets. Bubbels lijken me wel onhandig met een wijntje erbij omdat dat vaak spettert :')

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 23:03

Qimm schreef:
Bij de sauna ben ik altijd wel dol op bubbels en jets. Bubbels lijken me wel onhandig met een wijntje erbij omdat dat vaak spettert :')

Met dat chloor, wordt je rode wijn een rosé :)

Ik vind het niet per se heel lekker, maar dat komt ook omdat ik de bubbels en jets dan te koud vond.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 08:48

Ladyson schreef:
Wij zijn heel blij dat we een opblaas hebben genomen. Na een paar maanden kwamen we namelijk tot de conclusie dat we het niet meer zo 'boeiend' vonden. Hij staat nu in de schuur te wachten totdat we weer willen. Grootste nadeel voor mij was toch wel dat ik het zo ontzettend koud vind om uit de jacuzzi te gaan, de tuin door te moeten en dan halfnat door de woonkamer te lopen.

Ik zit er zolang in dat ik wat oververhit raak en het dan juist zalig vind om even de wind te voelen. Maar badjas idd, das t fijnst .

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 08:48

Ik wou ook al zeggen, dan was ie niet heet genoeg :))

MeMar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 09:15

Ik zit af en toe bij vrienden in hun opblaasbare jaccuzi, een Best Way Lay-Z Spa.
Als de bubbels aan staan en het is s'avonds stil buiten dan heb ik echt het gevoel dat de halve straat mee kan genieten van het 'stofzuiger' geluid :D
Ik twijfel zelf nog over de aanschaf.

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-20 19:55

Afbeelding
Hij staat *\o/*
Nu wachten op de juiste temperatuur.

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 21:23

lekker geniet er van