Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
tot 8u30 in de ochtend Thomas5 schreef:Is het echt zo irritant dat geluid?
Onze buren hebben er nog nooit iets van gezegd, en we gaan er pas in als het donker wordt. Ooit eens een hele nachttot 8u30 in de ochtend
niemand wou er nog uit, door het warme water icm alcohol word je snel heel loom 
daffodil schreef:Ik heb de bubbels nooit aan. Alleen de pomp. Nu ben ik wat slechthorend maar ik vind niet dat ie heel veel herrie maakt maar van mijn buurvrouw mag ik savonds niet douchen, de afzuigkap mag niet aan, ik mag het toilet boven niet gebruiken dus het heeft weinig nut om met haar rekening te houden want het is toch nooit goed.
tjiftjaf schreef:daffodil schreef:Ik heb de bubbels nooit aan. Alleen de pomp. Nu ben ik wat slechthorend maar ik vind niet dat ie heel veel herrie maakt maar van mijn buurvrouw mag ik savonds niet douchen, de afzuigkap mag niet aan, ik mag het toilet boven niet gebruiken dus het heeft weinig nut om met haar rekening te houden want het is toch nooit goed.
Nou, wat een ergernis. Zo zou ik niet willen en kunnen wonen.
Ladyson schreef:Wij zijn heel blij dat we een opblaas hebben genomen. Na een paar maanden kwamen we namelijk tot de conclusie dat we het niet meer zo 'boeiend' vonden. Hij staat nu in de schuur te wachten totdat we weer willen. Grootste nadeel voor mij was toch wel dat ik het zo ontzettend koud vind om uit de jacuzzi te gaan, de tuin door te moeten en dan halfnat door de woonkamer te lopen.