Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Kuggur schreef:Ook een antwoord waar je niets aan hebt; we huurden een kleine tien jaar een boerderij met land hier in IJsland.
Toen vertelde een kennis die samen met zijn 2 zussen de aangrenzende boerderij gerfd had, dat ze wilden verkopen.
Perfecte kans.
Mischa schreef:Gaaf Kuggur, dus jij woont al lang in IJsland, hoe is het daar gesteld met de huizenmarkt?
) dus voor een vrij zacht prijsje kunnen kopen ( niemand anders wilde het hebben
), en daar staat tegenover dat het moeilijk kwijt te raken is. Maar dáár hadden we het ook niet voor aangeschaft.
bono_ schreef:wauw gedurfd van je schoonouders zacharyhill! Moet zeggen dat ik momenteel steeds vaker hoor dat mensen inderdaad gewoon aanbellen als ze weten dat een huis (misschien) in de verkoop komt. En moet eerlijk zeggen dat ik inderdaad ook wel die stap zou nemen. Als je wat wilt moet je eigenlijk voorkomen dat het op funda komt, anders is je kans zo klein..
Denk dat zo'n 10 jaar geleden nog wel meeviel
Walkure schreef:bono_ schreef:wauw gedurfd van je schoonouders zacharyhill! Moet zeggen dat ik momenteel steeds vaker hoor dat mensen inderdaad gewoon aanbellen als ze weten dat een huis (misschien) in de verkoop komt. En moet eerlijk zeggen dat ik inderdaad ook wel die stap zou nemen. Als je wat wilt moet je eigenlijk voorkomen dat het op funda komt, anders is je kans zo klein..
Ik hoor van mensen met een 'populaire' huis dat ze zelfs regelmatig worden gebeld door een makelaar of ze al gaan verhuizen. Moet je voorstellen dat je een mooi huis hebt in een populaire wijk, en dan het hoekhuis ofzo en er elke maand wel iemand op de stoep staat. Je zou toch gek wordenDenk dat zo'n 10 jaar geleden nog wel meeviel
Huis prachtig in het bos. Voor de gein doorgestuurd naar mijn man en die werd ook heel enthousiast en nu wonen we er.
. Had er hier in de omgeving nooit van gehoord maar vind het wel een leuke manier