Hier in de gemeente geldt voor de camping ook dat nachtrecreatie niet is toegestaan maar wél voor medewerkers in de zorg (en voor arbeidsmigranten die er al permanent verbleven)
laliz
Geplaatst: 22-04-20 07:54
Kijk op het huurgedeelte van Funda en benader de makelaardkantoren die huurhuizen daar aanbieden. Dan laat je je registreren en kan je een huis bemachtigen voor die op Funda komt.
Noukie
Geplaatst: 22-04-20 08:02
Ik had vorig jaar vrij snel (twee weken) een woning via mvgm. Overal op reageren en tot irritant toe achteraan bellen leverde wat op (al zeggen ze dat dat geen zin heeft, daardoor kwam ik wel ertussen). Hun bestand is groot, zo ook het verloop. Zelfde voor Vesteda.. succes!
Maar helaas herkenbaar. Ik ben zo 5 jaar zoekende geweest. Goddank is mijn zoektocht klaar maar idd funda, jaap, marktplaats, sociale huur, facebook, advertentie plaatsen. Ik neem aan dat je al deze opties al doet.
Even een iets andere richting en wat kleiner, maar Animal (op Bokt) gaat verhuizen en haar studio in Utrecht komt vrij, ze mag iemand voordragen bij haar huurbaas.
Het was best een tegenvaller helaas, was een enorm rare indeling en een stuk kleiner dan ik had verwacht. Ik moet er over nadenken, denk niet dat ik er gelukkig wordt. Echter moet ik wel wat vinden dus mag niet al te kieskeurig zijn.
Kennissen hebben via hun vrij snel een woning gekregen.
SvS88
Geplaatst: 22-04-20 19:25
Aaahh jammer:(
Sure_lee
Amazone
Geplaatst: 22-04-20 19:27
Ik heb geen tips. Maar mocht je zonder komen te zitten dan mag je altijd tijdelijk bij ons de beneden verdieping komen bewonen. Verwacht toch geen logeerpartijen van familie de aankomende maanden.