Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

theadora99 schreef:Lumi schreef:Wie had ooit gedacht dat een simpele vraag/ronselactie uiteindelijk tot dit kan leiden
Het is jullie van harte gegundEn voor alle mensen die meelezen, kom wvw spelen. Je kunt er zelfs de liefde van je leven vinden
Haha ja het is allemaal jouw schuld eigenlijk.
Eng idee van die draden die zelfs nog vonken.. gevaarlijk zeg! Gelukkig dat ze het komen oplossen!
theadora99 schreef:IMAY1990 schreef:Mijn tip voor als je verf gaat spuiten: Investeer in van die wegwerp overalls en haarnetjes en brillen, die verf zit straks overal
We gaan t niet zelf doen Haha. Gelukkig maar anders weet ik niet hoe t eindigt
theadora99 schreef:Lumi schreef:Wie had ooit gedacht dat een simpele vraag/ronselactie uiteindelijk tot dit kan leiden
Het is jullie van harte gegundEn voor alle mensen die meelezen, kom wvw spelen. Je kunt er zelfs de liefde van je leven vinden
Haha ja het is allemaal jouw schuld eigenlijk.
theadora99 schreef:Hoi! Het lag eventjes stil Maar nu komen er wat concretere plannen:
- vanmiddag komt iemand de stroomdraad in de muur fixen als het goed is
- omdat we niet weten wanneer de muur boven gestuct kan gaan we beginnen met beneden verfspuiten: vrijdag gaan we afplakken en klaarmaken en alvast de voorstrijk erop doen, vanmiddag alle spullen alvast kopen! En dan zaterdag komt mijn zwager de verwarming loshalen boven (zit allemaal behang achter) en beneden de woonkamer en de gang incl plafond verven
Tiggs schreef:theadora99 schreef:Hoi! Het lag eventjes stil Maar nu komen er wat concretere plannen:
- vanmiddag komt iemand de stroomdraad in de muur fixen als het goed is
- omdat we niet weten wanneer de muur boven gestuct kan gaan we beginnen met beneden verfspuiten: vrijdag gaan we afplakken en klaarmaken en alvast de voorstrijk erop doen, vanmiddag alle spullen alvast kopen! En dan zaterdag komt mijn zwager de verwarming loshalen boven (zit allemaal behang achter) en beneden de woonkamer en de gang incl plafond verven
Checken ze ook de rest van de stroom? Ivm die andere draden uit de muren enzo?

Walkure schreef:Há thea ik heb jou ook ooit ontmoet via een forum
Wat leuk dat jullie samen een huisje hebben. Denk dat je met een leuke inrichting een heel eind komt en beneden ziet er mooi uit.
Veel succes met verhuizen/klussen en ook veel woonplezier samen!

Ik volg