Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
KimD schreef:Een Kärcher kopen, ik kan nog steeds geen ramen wassen en doe het ook absoluut niet vaak, ik kan mij niet storen aan vieze ramen. Met de Kärcher heb ik met drie kwartier alle ramen in huis gewassen van binnen en buiten, en dat zijn er nogal wat. Mooi schoon en geen gedoe.![]()
KimD schreef:Een Kärcher kopen, ik kan nog steeds geen ramen wassen en doe het ook absoluut niet vaak, ik kan mij niet storen aan vieze ramen. Met de Kärcher heb ik met drie kwartier alle ramen in huis gewassen van binnen en buiten, en dat zijn er nogal wat. Mooi schoon en geen gedoe.![]()
verootjoo schreef:KimD schreef:Een Kärcher kopen, ik kan nog steeds geen ramen wassen en doe het ook absoluut niet vaak, ik kan mij niet storen aan vieze ramen. Met de Kärcher heb ik met drie kwartier alle ramen in huis gewassen van binnen en buiten, en dat zijn er nogal wat. Mooi schoon en geen gedoe.![]()
Dat ding heb ik hier ook staan maar kan er niks mee... wat een ellende en meer strepen dan ooit te voren![]()
Dus toen maar weer terug naar mijn vertrouwde jemako doeken.
met de jemako doeken gaat t wel redelijk!
En inderdaad, zelfs hij krijgt het streeploos schoon en droog! Echt wonderbaarlijk, die doeken!