Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
DeMolenhoek schreef:Pfff, het merendeel van de reacties maakt mij echt triestigPrecies een rondje pesten.
Heb je gezocht op youtube hoe anderen het doen?
Hilary schreef:Ik zeg niet dat je apotheek er acuut 20 moet leveren, maar dat je er nu van de apotheek 1 krijgt ter vervanging van deze en dat je zelf online gaat shoppen naar anderen. Moet te doen zijn, hoef je de deur niet voor uit etcetera. Ik las ergens iets over websites waar ze ovulatietesten verkopen, die zouden nog thermometers te koop hebben.
karuna schreef:Hilary ik dacht ook slim te zijn maar ze zijn zo schaars dat je er echt maar een kan aanschaffen. Er is zelfs een afspraak met de huisarts dat alleen zieken doorgegeven door de huisarts ze via de apotheek kunnen kopen, gezonde mensen moeten zelf op stap elders. Een echt zeldzaam artikel dus.
Meter gaat de koelkast in voor vannacht, zou theoretisch niet mogen werken gezien ze ontworpen zijn om de vloeistofstand niet te vergeten.
Meter staat op 36,9 en het is hier 17 graden.
Citaat:Hoe de vloeistof in de thermometer af te slaan:
Plaats de thermometer in het schudgereedschap en schroef het groene deksel stevig vast. Steek dee arm vooruit, laat de handpalm loodrecht op het lichaam staan. Houd het groene uiteinde van het schudgereedschap met duim en wijsvinger stevig vast. Laat het schudgereedschap loodrecht op de handpalm staan, dit betekent dat de thermometer en het lichaam evenwijdig aan elkaar moeten zijn. Zwaai het schudgereedschap met hoge frequentie, schud tijdens deze actie niet de arm maar alleen de palm. Schud het gereedschap niet te hard maar met hoge frequentie totdat de vloeistof het niveau van 35 ° C heeft bereikt.
Temperatuuropslag: 20 tot 30 ° C, indien opgeslagen onder of boven dit temperatuurbereik, laat het 1-2 uur voor gebruik acclimatiseren bij: 20 tot 30 ° C.
Die zijn er vast ook nog wel
maar niet laten afslaan is voor mij nieuw.
ik lees er inmiddels overheen. karuna schreef:Ik ga vanmorgen de apotheek bellen voor een ander. Die mogen ze eerst zelf even testen of hij zich wel laat afslaan voor ze hem weer laten bezorgen. Nooit geweten dat deze analoge dingen ook zo kapot kunnen gaan. Normaal sloop ik ze na een vliegles.maar niet laten afslaan is voor mij nieuw.
En de reacties ach, een vast clubje beleefd er kennelijk plezier aan zo te reageren op reacties van mij.ik lees er inmiddels overheen.