Zoek: goedkope,kleine bewaardoosjes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LaCiega

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-20 21:28

tengeltje11 schreef:
LaCiega schreef:
Bij de appie hadden ze ze ook. Ik zal kijkrn of ik een link kan vinden, en zo'n label erop is inderdaad een slim idee!

EDIT: linkje https://www.ah.nl/producten/product/wi413816/ah-bewaardozen-250-ml-vierkant

deze lijken me idd wel wat en een ah zit hier toch 'in de buurt'(lees 45 min rijden),alleen vind ik nergens hoe hoog ze zijn,weet je dat soms?(zoek platte doosjes,dus niet hoog in cm-ers)

Ik heb er net eentje opgemeten, is zo'n 7 cm hoog en 10 bij 10 breed en diep.
Laatst bijgewerkt door LaCiega op 16-11-25 23:17, in het totaal 1 keer bewerkt

JKiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-20 21:39

Wij hebben de volgende kleine doosjes van Zeeman voor fruit om mee te nemen. Kleinste maat is 0,3L en ze kosten volgens mij 1 euro per 2 stuks. Ik twijfelde eerst over de deksel maar ze sluiten prima af.
Ze zijn maar een paar centimeter hoog en passen in de palm van je hand. Je kunt ze trouwens ook prima invriezen, wij gebruiken ze ook voor porties eten.

Afbeelding

Ik kan ze online bij Zeeman even niet vinden maar bij ons liggen ze eigenlijk altijd, in verschillende maten en kleuren.

parador

Re: Zoek: goedkope,kleine bewaardoosjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 00:03

Boterkuipjes saladebakjes satesausbakjes . Bakjes van de chinees . Yoghurt etcetcetc. Even afwassen en je kan ze gewoon hergebruiken

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 00:08

Verpak alles in aluminiumfolie en/of boterhamzakjes. Dat kunnen ze na gebruik weggooien.

Deoiridh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 00:19

elnienjo schreef:
Verpak alles in aluminiumfolie en/of boterhamzakjes. Dat kunnen ze na gebruik weggooien.

Dan gaat er wel heel wat afval doorheen met al die hapjes in de pauze etc..

Ik gebruik zelf potjes van jam etc om kleinere dingen in mee te nemen. Voor grotere dingen als soepjes etc die ik mee wil nemen spaar ik grotere potten van bijvoorbeeld pindakaas.
Misschien vind je dit gevaarlijk voor kinderen i.v.m. glas, maar als ze leren dat ze alleen zittend mogen eten en niet met de potjes mogen lopen moet het geen probleem zijn.

Als je wel liever plastic wil zou ik ook proberen om bakjes te sparen die je kan hergebruiken (boter, kuipjes smeerwaren, yogurtbakjes/tonnetjes, chineesbakjes). Daar kan je zo een hele voorraad van aanleggen, en geen kwijtraakfrustraties meer! *\o/*