Ik zie door de keukens het bos niet meer....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Ik zie door de keukens het bos niet meer....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 20:25

Keukenloods !!!
Service en kwaliteit scoorde een dikke 10 voor ons.

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 21:20

Keukenloods vond ik echt een aanfluiting.. Keukenblad kiezen uit een kleurwaaier, qua apparatuur werd er maar wat gedaan en de ene na de andere korting/actie kwam om de hoek kijken.

Ik heb mijn keuken uiteindelijk bij Bruynzeel gekocht, veel meer kennis en uitleg en geen gezeur met onderhandelen, maar gewoon een duidelijke prijs (die weinig afweek van Keukenloods of Bemmel en Kroon).

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 21:43

Wij hebben goede ervaringen met i-kook.
Heel veel keus, goed advies en zo goed als vaste prijzen (5% onderhandelen is max). Hier voelden we ons niet gelijk besprongen bij binnenkomst en opgelicht bij de prijzen :+

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 21:48

Kvik heeft prachtige greeploze keukens. Was er echt heel blij mee, nu verhuisd maar mis die keuken nog steeds.

Gooiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 21:56

Wij hebben onze keuken vorige week besteld bij Keukenconcurrent, houten keuken met apparatuur, nergens goedkoper kunnen vinden, scheelde 800,- met de goedkoopste aanbieder.

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-20 23:54

Pfoe, ik lees een hoop verschillende dingen....
Zijn de keukens bij Kvik een beetje normaal geprijsd?
En de levertijd?

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-20 23:55

I-kook ga ik ook eens kijken

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 23:57

Ocean_Child schreef:
En de levertijd?

Ik zou een aantal zaken afgaan en kijken bij welke verkoper je een goed gevoel hebt. Dat maakt ook echt een verschil.
Sowieso nooit de eerste keer tekenen!

Wij zijn uiteindelijk geslaagd bij keukenconcurrent.
Levertijd bij keukenconcurrent is ongeveer 12 weken.

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 00:11

Ocean_Child schreef:
En de levertijd?

Ik weet niet zo goed wat je normaal vindt natuurlijk, maar zelf vond ik de prijzen heel schappelijk. Wat ik vooral fijn vond is dat we letterlijk 10x daar zijn geweest, elke keer wat aan wilde passen en alle 10x is uitgebreid de tijd voor ons genomen. Niets was te gek daarin.

Als je op de site kijkt zie je een paar voorbeeld keukens en prijzen. Via pb kan ik je ook wel foto’s sturen van onze zwarte greeploze keuken :)

Edit: levertijd was volgens mij zes weken destijds.

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 00:55

Liselot schreef:
Wij hebben een hele goeie deal gekregen bij keukenkampioen. Maar wij hadden ook maatwerk en konden hierdoor bij ikea ed niet terecht.
Mijn man heeft alles zelf geplaatst, maar die is echt ontzettend handig.
[ [url=m/oMlMtO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zASPFp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2T1hm2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hier ook Keukenkampioen.

Afbeelding

Op dit moment zijn we aan het verhuizen en hebben weer een keuken gekocht bij Keukenkampioen.
Wij hebben bovenstaande keuken ook zelf geïnstalleerd en bij de volgende die in mei komt doen we dat weer.
Zeer tevreden over de kwaliteit en service.

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 01:07

Mijn schoonouders liggen momenteel erg overhoop met Brugman. Voorzetdeurtje van de koelkast zit/kan niet vast, blad bestaat uit 2 delen maar is niet goed afgekit, dus nu hebben ze een soort Stanley mes blad, echt vlijmscherp. 1 deurtje mist helemaal. 1 deurtje kan amper open omdat die tegen de afzuigkap aankomt. En het blad is te kort gemeten, waardoor ze nu ook nog een spatrand moeten, die ze eigenlijk niet meer wilden....

Gooiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 03:05

Ocean_Child schreef:
I-kook ga ik ook eens kijken

Wij waren eerst ook naar I-kook geweest, heel fijn geholpen overigens, maar nadeel (of juist niet) dat over de prijs niet te onderhandelen valt.

Om heel eerlijk te zijn, wilde ik daar al bestellen, maar op zondagmiddag toch bij keukenconcurrent uitgekomen, die bood dezelfde keuken eerst vele malen duurder aan, zo,n 2600 euro, toe ik zei dat ik een veel betere offerte had gehad van I-kook en de prijs noemde ging hij aan het rekenen en zei toen 135 euro goedkoper als we meteen beslisten, dat wilde ik niet, toen vroeg hij voor hoeveel ik dan meteen zou tekenen, ik ging nogmaals 900 onder de prijs, toen zei hij dat echt niet te kunnen doen en dat er dan 100 bij moest, dat toen maar rap gedaan, omdat het verschil met I-kook dan toch wel 800 verschil is, denk niet dat het dan nog goedkoper had gekund

Vorige week zondag besteld, komende vrijdag komen ze alles op en nameten, en dan word de keuken geplaatst in week 18. idd 14 weken levertijd.

Manny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 05:52

Altijd shoppen als het om keukens gaat. Wij hebben uiteindelijk voor rotpunkt gekozen. Simpel weg omdat kastjes los nabesteld kunnen worden en het een kwalitatief prima keuken is voor het geld dat je er voor betaald.(bij IKEA kwamen we duurder uit). Wij hebben apparatuur van constructa komt uit de zelfde fabriek als Bosch/Siemens.
Plan van aanpak is geweest. Toen wij onze indeling voor ogen hadden. Zijn wij bij verschillende zaken langs gegaan. Om te zien wat ze te bieden hadden. Uiteindelijk hadden wij een keuken liggen zoals we hem wilden hebben. Deze offerte hebben wij naar verschillende zaken gestuurd (uiteraard zonder prijs) voor een prijsopgave. Uiteindelijk scheelde het ons 3000euro op een keuken die de eerste zaak echt niet voor minder dan 10000 kon verkopen.
Edit naam opgezocht van de zaak waar we hem uiteindelijk hebben gekocht. Van der Velde in Ermelo. Was telefonisch slecht bereikbaar in die tijd maar we hebben direct gezegd de volgende halen we er weer.

Andere keukenzaken zijn afgevallen vanwege verschillende redenen. Alles van de mandenmakers groep van wegen de verkooptechnieken. Geen fijn gevoel bij de zaken. Bruynzeel/kvik te duur(wel beiden heel mooi). IKEA niet precies zoals wij het wilden hebben + prijs waar we uiteindelijk op uit kwamen.

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 07:50

Wij hebben een Ikea keuken staan. Heel tevreden over hoe het geworden is. We hebben het laten monteren. En ja, dat was behoorlijk prijzig. Maar bij elk deurtje wat scheef hangt bij wijze van kunnen we de monteur bellen en die komt het kosteloos recht hangen. 5 jaar plaatsingsgarantie :j

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 08:01

Dammie schreef:
Ik vond Brugman prima.
Maar ik wilde gewoon een redelijke keuken voor een redelijke prijs.

Noooooooit meer. Het heeft een half jaar geduurd voordat we onze keuken compleet hadden. Hoeveel fouten die maken en hor waardeloos die klantenservice is....

Ik ben nog steeds aan het wachten tot ze de verkeerd geleverde lades en kastjes komen ophalen, inmiddels staat de keuken drie jaar. (De kastjes en lades zijn dus ook al naar het milieupark)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 08:06

Ik heb goede ervaringen met Superkeukens. Ook hoor ik goede dingen over Keukencentrum Midden Nederland.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 08:14

Wij hebben pas voor de 3e X een keuken gekocht en wij willen per definitie niet kopen bij een zaak van de DMG groep (de Mandemakers Groep). 9 van de 10 zaken zijn daar lid van.

Nu voor 2e X gekocht bij een zelfstandige keukenboer. Stuk betere prijzen voor goede Duitse merken.
Toevallig is mijn vent hem momenteel aan het installeren :-)

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 08:18

Ikea heeft serieus mooie keukens en een hele fijne service met garantie.

Keukenloods zou ik niet aanraden, wij hebben er eentje die al in het huis zat maar de keuken is na een jaar of 7 helemaal verkleurd en zit vol vlekken.

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 08:19

Superkeukens heeft in mijn vorige 2 huizen een keuken geplaatst, ging prima.

Huidige keuken is van Ikea. We hadden een idee, hebben een adviesgesprek gehad en dat was briljant!
Mijn man is handig dus hebben alles zelf geïnstalleerd.
We waren zo'n 4000 euro goedkoper uit dan bij de 2 keukenboeren die we bezocht hebben maar nu met alles wat we wilden (inductie, alles lades, slimme hoekkast, zelf reinigende oven).
En de garantie is bij Ikea top!

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 08:49

Koop geen keuken bij de DMG daar zit Brugman ook onder.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 08:53

jansje73 schreef:
Koop geen keuken bij de DMG daar zit Brugman ook onder.

Haha dus dat. Zie mijn post :j

Clauwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 09:19

Onze keuken komt uiteindelijk bij de keuken kampioen vandaan, en dat terwijl ik echt no way een keuken wilde van meneer mandemakers & co.
Wij hebben rondjes geshopt zegmaar, overal geweest, gepraat etc (gaat hoop tijd in zitten). Toch bij de keuken kampioen geslaagd. Keukens zijn prima, echter moet je wat tijd steken in het onderhandelen en je rug recht houden. Ik wens je succes met de keuze, want die is inderdaad reuze...waar je 'm ook koopt, houd altijd je ogen open en vergelijk!

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 12:42

Nog even voor je opgezocht. 12.000 was deze keuken, levertijd weet ik niet meer.

Afbeelding

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 13:05

Ikea :j

Wij hebben de keuken er afgenomen, incl. apparatuur en zelf geplaatst. Als je een beetje handig bent gaat dat echt wel prima. Gewoonweg de stappen goed doorlopen. Scheelt een heeeele hoop centjes.

Wij waren rond de 5.000 kwijt. Erna nog wel laten tegelen.

Voor:
Afbeelding

Ontwerp:
Afbeelding

Na:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En met tegels en details:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

boemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 13:16

Keuken van Ikea, incl installatie service en de apparatuur eventueel buiten Ikea scoren.

Ikea geeft lange garanties, biedt veel keuze en is goed betaalbaar.