Divers schreef:Regel je dan het volume van de auto of van de telefoon?
Durf het niet zeker te zeggen, kan vanmiddag voor je kijken als ik weer in de auto zit
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Divers schreef:marleen_88 schreef:Ik zie vaak genoeg bestuurders met oortjes in rijden. Is dat nog een overweging waard, muziek vanaf je telefoon luisteren met oortjes dus.
Gezellig als je samen in de auto zitBovendien wil ik het verkeer om me heen kunnen horen. Fietsen met oortjes mag ook niet om goeie reden.
Bluetoothspeaker kan, maar de speakers in mijn auto zijn zo fijn
Divers schreef:Ik vraag om ideeen waarbij ik het volume van mijn radio kan bedienen zonder de daarvoor bestemde knop te gebruiken. Vervolgens krijg ik adviezen als 'koop een nieuwe auto' en 'doe oortjes in'. Dat vind ik raar advies. Als iemand op Bokt vraagt om oplossingen voor een kreupel paard, zegt er ook niemand 'koop maar een nieuw paard'.
Divers schreef:Ik vraag om ideeen waarbij ik het volume van mijn radio kan bedienen zonder de daarvoor bestemde knop te gebruiken. Vervolgens krijg ik adviezen als 'koop een nieuwe auto' en 'doe oortjes in'. Dat vind ik raar advies. Als iemand op Bokt vraagt om oplossingen voor een kreupel paard, zegt er ook niemand 'koop maar een nieuw paard'.