Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bonnelover schreef:Heb mijn smart watch binnen. En oké, is een goedkoopding van Wish Maar ik wil eerst kijken of het mij bevalt. En nou ben ik niet technisch, maar hij vraagt om een simkaart. Is dat bij jullie ook zo dat je een aparte simkaart moet installeren. Want die zit al in mijn telefoon waarmee ik hem heb verbonden. En er is ook ruimte voor een SDkaart is dit ook nodig??
Bonnelover schreef:Heb mijn smart watch binnen. En oké, is een goedkoopding van Wish Maar ik wil eerst kijken of het mij bevalt. En nou ben ik niet technisch, maar hij vraagt om een simkaart. Is dat bij jullie ook zo dat je een aparte simkaart moet installeren. Want die zit al in mijn telefoon waarmee ik hem heb verbonden. En er is ook ruimte voor een SDkaart is dit ook nodig??
Gydja schreef:Van aliexpress zou ik nooit zo snel doen. Ik wil wel graag iets wat goed werkt. En ik neig zelf ook meer naar een rondere horloge. Ik zou eigenlijk niet zo graag echte wijzers in het horloge willen hebben. Ben bang dat het mij gaat storen.
Achterom schreef:Ik heb net gisteren mijn Samsung Galaxy Active 2 ontvangen. Was even klooien met de apps, maar ik heb hem goed aan het draaien nu. Straks maar eens kijken hoe het gaat met een wandeling, slaap uitlezen was al heel verhelderend vanmorgen!
Achterom schreef:Achterom schreef:Ik heb net gisteren mijn Samsung Galaxy Active 2 ontvangen. Was even klooien met de apps, maar ik heb hem goed aan het draaien nu. Straks maar eens kijken hoe het gaat met een wandeling, slaap uitlezen was al heel verhelderend vanmorgen!
Nou, voor de rest bleek hij niet echt te bevallen... Teveel smartwatch en te weinig sport. Accu binnen anderhalve dag leeg, interval programma's niet te vinden, etc. Heb hem terug gestuurd. Ga eens kijken voor een Garmin of Polar ofzo...
Kiwi_ schreef:poes schreef:Ik heb de Venu, het broertje met het betere scherm. Kan wel niet vergelijken met de 3.
Zijn de afmetingen ook hetzelfde als bij de 4s? Ben ook heel benieuwd hoe dat bevalt.
MarliesV schreef:Ik heb de Polar Ignite, rosegoud met roze. Mijn partner de zilver met zwarte.
Ben er super blij mee, de accu laad ik gemiddeld 2x per week op, opladen gaat best vlot.
Mijn schoonzusje heeft een Vantage M en mijn broertje een voorloper daarvan welke 2 weken mee gaat qua accu, maar die is mega dik en qua uiterlijk vind ik hem veel te lomp.
De Ignite heb ik geen idee van of je via je horloge ook muziek kan afspelen op oortjes. Ik heb mijn oortjes altijd met mijn telefoon verbonden en dan krijg ik wel inderdaad melding van Spotify op mijn horloge van welke nummers en spelen enz.
Google Home is mij helemaal een brug te ver haha.