Waar kunnen sleutels uithangen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 17:58

Waar ben je geweest na het dressoir? Wellicht aan je jas blijven hangen en op de wandel gegaan?

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 17:59

Tussen de onderste la van het dressoir en de plank direct onder de la? Daar vind ik bij het verplaatsen van kasten (wat ik zelden hoef te doen gelukkig) altijd de raarste dingen.

eclair98

Re: Waar kunnen sleutels uithangen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-19 18:46

Ik wordt echt gek. Alle plekken die jullie noemen heb ik na gezocht, net zoals de plekken die ik al heb gehad.

Dan ga ik toch maar eens een berichtje sturen naar m'n huisbaas en dat vind ik dood eng :+

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 18:50

Wasmachine?
Ik ben een keer jaaaren een sleutel kwijt geweest, die bleek in een regenjas te zitten die bij mn tante hing.

Check even gevonden voorwerpen pagina van je gemeente ook, met een beetje geluk als je hem toch buiten ergens kwijt geraakt bent heeft iemand hem naar het gemeentehuis gebracht

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-19 19:04

Dat is een goeie, ik ga kijken :)

thequeensmum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 19:04

eclair98 schreef:
Ik wordt echt gek. Alle plekken die jullie noemen heb ik na gezocht, net zoals de plekken die ik al heb gehad.

Dan ga ik toch maar eens een berichtje sturen naar m'n huisbaas en dat vind ik dood eng :+

Ik weet niet waarom je dat zo eng vindt, iedereen verliest toch weleens wat?

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-19 19:05

Daarover stuur ik je liever een PB...

BillyJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 19:08

Niet alles gelezen dus mss al gevonden of gezegd maar...

DE KOELKAST OF VRIEZER!!! Daar heb ik ook na 3dgn mijn sleutelbos terug gevonden :') *\o/*

BillyJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 19:10

Jorex schreef:
Ik volg mee, ik heb dit met mijn rijbewijs, die is al sinds donderdagavond weg. En ben nu dus erg bang dat ie ergens buiten ligt inmiddels. Ik heb al mijn jassen, broeken, gleufjes stoelen waar ik op zit en de vloer en het huis dus al doorzocht. Hij zit normaal in mijn hoesje van mijn mobiel en is daar dus uit gevallen..

Heb je zelf een auto??
Bij mij wel eens uit mijn hoesje gevallen, uit mijn zak, en onder de autostoel terecht gekomen. Toevallig gevonden met stofzuigen van de auto (gebeurd ook maar 1x per jaar haha).
Ik raad je dus om goed onder de stoel en matjes te kijken van de auto waarmee je hebt gereden.

Bij mij lag die echt onder de rail om de stoel te verzetten en was vrijwel onzichtbaar.. tis dat de stofzuiger ineens gek deed en de kaart eraan vast plakte.. anders had ik deze ook nooit gevonden!
Laatst bijgewerkt door BillyJ op 22-12-19 19:12, in het totaal 1 keer bewerkt

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 19:12

Wasmand?

Lindsey_99

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 19:13

Als je ze terug hebt een bluetooth tracker of tile aan je sleutelbos knuppen. <|-

Jimbo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 19:18

De stofzuigerzak al geleegd?

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 19:43

De prullenbak? Ik heb wel eens per ongeluk iets in de prullenbak gegooid en na een paar uur zoeken, kreeg ik ineens een helder moment. Toen bedacht ik me dat ik het in de prullenbak had gegooid, geen idee waarom :') Dus toen kon ik het lekker uit de prullenbak vissen :+

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 21:51

Nog niet genoemde plekken waar ik wel eens random spullen terugvind (ja ik ben erg, I know)
In een keukenla, bij het bestek bijvoorbeeld.
Op de trap
Ergens bij het toilet
In een broekzak, jaszak of in een vest wat je nu aan hebt, of wat je die dag aan had
In mijn handtas, maar dan in een ander vakje als waar ik hem normaal altijd in heb zitten

Vorige week was ik mijn horloge kwijt, kon hem nergens vinden. Die vond ik terug in de badkamer, ONDER de personen weegschaal. Want ja, dat horloge dat zou misschien wel 1 gram extra kunnen wegen dus toen ik die weegschaal had neergezet heb ik dat horloge af gedaan. Daarna onnadenkend de weegschaal weer opgeruimd en vol bovenop het horloge gezet.
Ja ik ben zo iemand die op de weegschaal gaat staan, bij zichzelf denkt 'oh nee dit getal kan echt niet' en dan zaken als horloges af gaat doen om het getal te verlagen :')

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 21:54

Ik ben ooit mijn sleutels kwijt geweest en die lagen uiteindelijk in de wastafel in de wc... Misschien ook een poging waard haha

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 22:10

Heb je wel de deur opengedaan met je sleutels? Heb je een brievenbus buiten?
Ik heb een keer gehad dat ik mijn portemonee kwijt was en die lag uiteindelijk in het conpartiment voor het reservewiel van de auto :o?

Had je niet toevallig een andere tas bij je? Heb je in alle jassen gevoeld en er mee geschud? Achter de wc?
Ik kan ook niet zoeken hoor, gewoon maar even om wat dingen te roepen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 22:11

Telpeva schreef:
Ja ik ben zo iemand die op de weegschaal gaat staan, bij zichzelf denkt 'oh nee dit getal kan echt niet' en dan zaken als horloges af gaat doen om het getal te verlagen :')
Terecht! Dat zijn niet jouw lichaamsgrammen :P

Ah TS, ik herken dit zo! Huisbaas al geïnformeerd?

Maar als ik het goed begrijp ben je donderdag thuisgekomen (met je sleutels) en toen je vrijdag wilde weggaan, kon je ze nergens vinden. Dus ze zouden wel ergens in je huis moeten liggen? Of lees ik dat verkeerd?

Heb je ook al gevoeld in de kussens van je stoel of bank? Als ze uit je broekzak glijden dan kunnen ze daar ook goed in verdwijnen. Supervervelend in ieder geval!

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 22:17

Het kan ook niet zo zijn dat een huisgenoot ze even mee genomen heeft of per ongeluk verwisseld heeft met zijn/haar eigen?

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-19 15:47

Huisgenoot is onschuldig :P Heb de bank en de stoelen uitgekamd, net zoals de kasten en lades. Ik gebruik momenteel 1 tas en 1 jas, waar hij ook niet is.

Huisbaas is geinformeerd gisteravond, geen reactie. Gevraagd of ik eventueel een bosje reserve sleutels mag lenen, ook geen reactie.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 15:51

Hopelijk begrijpt hij het en krijg je er niet teveel gedoe mee! Zoiets doe je niet expres

Rex_Rolfo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 15:55

Janine1990 schreef:
Ik verdenk magie...
Ik heb geen groot huis en zover ik weet woon ik er alleen met mijn kat...

Dat is toch ongeveer hetzelfde? :P

Santos_05
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 16:00

eclair98 schreef:
Mijn ouders zijn ook een weekendje weggeweest en hebben nogal goed opgeruimd, zeg maar :=

Ze kunnen dus werkelijk overal liggen, het nadeel van goed opruimen.

Systematisch overal bij langs helaas tot je ze gevonden hebt.

Als je ze zelf kwijt bent geraakt (ervaringsdeskundige) elke stap die je gedaan hebt nagaan. Paarden gevoerd / wasmachine / honden gelopen / post uit de brievenbus. Alleen zo kom ik er dan achter dat ik toch even een ander vest aan heb gehad of ze bij de wasmachine heb laten liggen.

Maar goed opruimen.... dat vind ik ook niet terug tenzij ik werkelijk alles bij langs ga.

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 16:08

Zitten ze niet nog ergens in een slot?

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 16:10

Uit het slot gevallen in het rooster voor de voordeur.

Narcomil

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 16:15

Nog in de fiets is mij ook wel eens overkomen, ja.

Maar wat nog veel vaker overkomt: gewoon op tafel, maar het lag ergens onder... Til echt alles op, vooral papier; alle brieven, tijdschriften, kranten, random zooi die je op tafel gooit, één voor één wegruimen.