Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MissBambi schreef:Aaah leuk!
Ik kom er ook graag maar het blijft meestal bij 1 x per jaar.
Iemand toevallig een idee hoe zo'n stellage heet waar van die grote witte of doorzichtige bakken in kunnen zodat je een soort rek hebt met ik geloof vier wasmand en boven elkaar?
Marie111 schreef:MissBambi schreef:Aaah leuk!
Iemand toevallig een idee hoe zo'n stellage heet waar van die grote witte of doorzichtige bakken in kunnen zodat je een soort rek hebt met ik geloof vier wasmand en boven elkaar?
Algot?
https://www.ikea.com/nl/nl/cat/algot-sy ... 68/?page=3
MissBambi schreef:Aaah leuk!
Destination schreef:Ik ben ook fan, praktisch al onze meubels komen er vandaanBellatrix schreef:Het is de Ektorp. Grijs en dan 499.
Die hebben wij ook bekeken, maar ons werd hij afgeraden omdat de stof niet zo lang mooi blijft. Wij zijn uiteindelijk voor de Kivik gegaan.
verootjoo schreef:Ik lees hier met grote verbazing dat er mensen zijn die voor de lol naar Ikea gaan
Als ik erheen moet zie ik er enorm tegenop en als ik terugkom ben ik enorm geïrriteerd. Wat een onoverzichtelijke zeer onlogisch ingedeelde winkel. Je kan nooit de snelle route makkelijk vinden en moet overal doorheen lopen als je iets kleins nodig hebt en personeel is niet te vinden en als je er een gevonden hebt weten ze niks.
Prrrr schreef:Ik heb al tien jaar een Ektorp grijze stoel en die overleeft de katten prima