Ik zou zelf nu nog niet zoveel investeren. Het is nog vrij nieuw en in ontwikkeling.
Zelfde als met isoleren. Wij zijn zelf best handig en hebben al aardig wat verbouwd. Nu komen er allerlei energie zuinige producten en dat is super. Maar we zijn wel voorzichtig met overal maar klakkeloos in gaan. Nu roept iedereen dit en na zoveel jaren, is het weer anders. Dan moet het de investeringen wel waard zijn.
Nu moeten wij sowieso heel grondig verbouwen, dus dan ben je toch bezig. Maar er is veel keus en overal is wel wat goeds over te zeggen.
Wij hebben thuis al 2x zonder gas gewoond en behalve dat in 1 huis de boiler het badvullen niet 100% aan kon, was het niet echt een probleem. Geen idee wat de energie rekening van mijn ouders was

Ik zie steeds meer mensen met kast boilertjes in de keuken en bij de wasbak bijv. Ik probeer zelf zo weinig mogelijk apparaten te gebruiken en wat we gebruiken of aanschaffen zo zuinig mogelijk. Maar in verhouding gebruik je niet gek veel warm water gedurende de dag.
Op dit moment zijn de vloer en wanden onze eerste prioriteit. Voor 31 dec gaat het allemaal niet meer lukken helaas.